11. Weekend Media Festival od 20. do 23. septembra

0

Weekend predstavlja urbani Pariz i Berlin: Dva najuzbudljivija grada u Evropi nastala su na suživotu različitosti. Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala su Nemačka i Francuska čiji predavači će nas kroz panele, izložbu i muyiku provesti kroz savremenu kulturu svojih najpoznatijih gradova.

U Zagrebu, 11. aprila 2018. godine, krenule su pripreme za 11. Weekend Media Festival koji je zakoračio u svoju drugu deceniju. Ove se godine najveći regionalni komunikacijski festival održava od 20. do 23. septembra, a svima dobro poznata lokacija, bivša fabrika duvana u Rovinju, bit će u znaku urbanog Pariza i Berlina. Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala tako su Francuska i Nemačka, vodeće evropske ekonomske sile, ali i prestolnice multikulturalnosti, umetnika, intelektualaca i inovatora.

Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala istakao je: “Pariz i Berlin uspjeli su iskoristiti svoje raznolikosti koje su ključni čimbenik njihove dinamičnosti i stalne obnove. Upravo nam je taj suživot naizgled nespojivih ideja poslužio kao inspiracija za ovogodišnji 11. Weekend.“

11. Weekend Media Festival od 20. do 23. septembra

Deo programa ovogodišnjeg Weekenda bit će posvećena gostima iz Nemačke i Francuske koji će zajedničkim učešćem na Weekendu predstaviti ujedinjenost i isprepletenost Evrope. Kroz predavanja i panele upoznaće nas s najboljim marketinškim, medijskim i poslovnim praksama svojih zemalja, a u popratnom programu provešće nas kroz savremeni Berlin i Pariz.

Izložbom i muzikom zavirićemo u život modernog bon vivanta, pronaći pariški šarm u najsavremenijim izumima i saznati kako u Berlinu koegzistiraju pankeri i poslovni ljudi, zarđali bicikli i luksuzni nemački automobili, cenjeni slikari i grafički umetnici – i svi se osećaju dobrodošlo.

11. Weekend Media Festival od 20. do 23. septembra

„Berlin i Pariz su oduvijek poznati kao gradovi slobode za ljude čija osobnost i način razmišljanje izlaze iz društveno zadanih okvira. Upravo takve ljude, vizionare naše industrije, trudimo se okupljati na Weekendu. Zato nam je jako drago da su nam ove godine partneri države i gradovi koji potiču različitosti i kreativno razmišljanje. Sigurno ćemo imati što naučiti jedni od drugih”, kazao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala.

Pripreme za 11. Weekend Media Festival su u punom jeku. Early bird kotizacije već su u prodaji i do 1. maja mogu se kupiti po izuzetno povoljnoj ceni od 1.200 kuna. Svi iz marketinga svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji predstaviće najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.

Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim zabavama. I ove godine nas očekuje raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć.

Share.

Comments are closed.