5 najčešćih pritužbi gostiju u privatnom smeštaju

0

Besplatna Wi-Fi veza za goste je postala jedan od najvažnijih dodataka ponudi. Zapravo, to više nije dodatak niti luksuz, već standard, nešto poput vode ili struje bez čega iznajmljivanje turističkog smeštaja postaje nezamislivo.

Pitate li bilo kojeg turističkog radnika ili turistu šta je najvažnije za zadovoljstvo gosta, svi će se, bez imalo sumnje, složiti da je to kvalitet usluge. Dobra usluga se sastoji od niza činioca koji moraju biti zadovoljeni kako bismo na kraju dobili zadovoljnog gosta koji će nam napisati dobre recenzije. Kako bismo znali šta čini dobru uslugu, važno je znati i na šta se gosti najčešće žale kada nisu zadovoljni uslugom.

5 najčešćih pritužbi gostiju

  • Nema interneta

Većina ljudi je navikla na pristup internetu u svakom trenutku i sada očekuje to svuda i u svako vreme. Internet veza postaje nužna poput vode ili struje. Turisti nose sa sobom svoje laptop računare, tablete i mobilne telefone, dele impresije s odmora na društvenim mrežama i komuniciraju s prijateljima putem interneta. Nedostatak internet veze u apartmanu ili slaba veza, sigurna su poveznica s lošim ocenama gosta ako se slučajno neko i odluči za takav smeštaj.

  • Nepristojnost domaćina

Ljubaznost je temelj turizma, a osmeh jedan od najvažnijih odlika dobrog domaćina. Onoga trenutka kada gost stupi pod naš krov, on postaje i naša odgovornost. U svakom trenutku moramo biti na raspolaganju gostu, naravno, to moramo činiti nenametljivo, a iskustvo nas uči gde i kada podvući crtu. Čak i ako imamo posla s neugodnim gostom, ljubaznim pristupom i osmehom možemo rešiti neugodnosti.

5 najčešćih pritužbi gostiju

  • Nema povrata depozita

Depozit je osiguranje od štete koja nastaje prilikom otkazivanja gosta u poslednji čas i naplata pologa je preporučljiva i očekivana. Međutim, iznajmljivač mora pre naplate akontacije upoznati gosta s pravilima otkazivanja rezervacije, odnosno s rokovima unutar kojih se akontacija vraća delimično ili u celosti. Primer: Ako gost otkaže mesec dana ranije, depozit se vraća u celosti, a ako to učini par dana pre dolaska, nema povrata novca jer su šanse za popunjavanje rupe u rezervacijama male.

  • Apartman u stvarnosti ne izgleda kao na fotografijama

Fotografije smeštaja moraju biti kvalitetne, ali i verodostojne. Nikada nećemo gosta obmanjivati kako bismo ga zaveli da rezerviše naš apartman. Isto tako, nećemo pružati ni lažne informacije, svaka informacija koju prosledimo gostu mora biti tačna i proverljiva. Iskrenost je jedna od temeljnih vrednosti i najveći adut za dugoročni uspeh u turizmu.

  • Dodatna naplata pojedinih usluga bez prethodnog obaveštenja

Svi smo čuli priče o iznajmljivačima koji gostima dodatno naplaćuju korišćenje klima-uređaja, parkinga ili neke slične pogodnosti. Nikada ne smemo goste dovesti pred gotov čin. Čak i ako naplaćujemo neke od dodatnih usluga posebno, dužni smo gosta unapred obavestiti o tome, pre bookiranja smeštaja.

Share.

Comments are closed.