6 stvari koje će olakšati povratak u kancelariju nakon odmora

0

Naše viđenje povratka sa odmora retko liči na realnost. Zamišljamo da ćemo se vratiti odmorni, puni elana za nove radne pobede – a najčešće u prvoj radnoj nedelji prolazimo kroz agoniju prilagođavanja: na neudobnu stolicu, ekran, zvonjavu telefona Evo zato 6 rešenja za lakše prevazilaženje ove tranzicione krize:

1. Dođite na posao malo ranije

Ranije se probudite, možda odvežbajte, doručkujte zdravije nego obično. Pokušajte da iskočite iz uobičajenog jutarnjeg rituala i uradite nešto što ste oduvek planirali. Ovaj je dan prilika za neku novu rutinu koja će ulepšati radni dan. Dođite na posao ranije i polako se aklimatizujte na radni prostor uz omiljenu kafu.

2. Pospremite i osvežite svoj radni prostor

Možete doneti i neko novo cveće ili poneti suvenir koji ste na odmoru kupili, i time malo doterati radni sto. Sređivanje nagomilanih papira, bacanje neispravnih olovaka i možda neka nova post-it motivaciona porukica mogu biti dobar početak prvog radnog dana nakon odmora.

3.  Uhvatite se u koštac sa poštom

Ok, došao je i taj trenutak. Sledeći put razmišljajte i preventivno, pa se zaštitite dobrom tipskom email porukom koja će raditi dok ste vi na odmoru. Krenite po prioritetima i tako i odgovarajte.  Setite se i da put od hiljadu milja počinje jednim korakom :)

4. Apdejtujte se

Razgovarajte sa kolegama o zbivanjima tokom vašeg odsustva. Radno vreme iskoristite da se informišete o novitetima na aktuelnim projektima, a doživljaji sa odmora neka sačekaju pauzu za ručak

5. Ne zakazujte sastanke za prvi radni dan nakon odmora

Bolje je da malo sačekate i date sebi vremena da se adekvatno pripremite.

6. Samo lagano

Ne zatrpavajte se poslovima. Zadržite taj lagani flow sa odmora i polako rešavajte jednu po jednu situaciju, bez panike. Zamišljate pučinu kada krene stres. Samo lagano, i lako ćete vratiti u radno raspoloženje.

 

Share.

Comments are closed.