Anuga Organik – Sajam internacionalne trgovine organskim proizvodima

0

I dalje postoji visoka tražnja za organskim proizvodima različitih vrsta i porekla. Anuga Organsko Tržište – posebna postavka predstavlja trenutne trendove u maloprodaji.

U okviru Anuge, od 10. do 14. oktobra 2015 u Kelnu, brojni domaći i strani izlagači će predstaviti šarenoliku ponudu. Između ostalog, biće tu i firme Alb-Gold, Fratelli Damiano, Dr. Goerg, Lauretana, Natur’Inov, Roggenkamp, Topas, Tradin Organic, Voelkel, Wechsler and Zabler. Ponuda izlagača biće upotpunjena specijalnom postavkom „Anuga Organsko Tržište“ , koja će predstaviti organske proizvode predstavnicima maloprodaje i prikazati njihov potencijal. Biće organizovan i „Organic Competence Centar“  koji će u ponudi imati predavanja, diskusije i informativne događaje.

Tražnja za organskim proizvodima nastavlja da raste širom sveta. Prema IFOAM – Organics International, tržište organskih proizvoda se utrostručilo između 2000. i 2013.  Najveće je američko tržište, a prate ga nemačko i francusko. Prema poslednjim istraživanjima, obrt organskih proizvoda se uvećao na gotovo 54 milijarde evra. Nemačka domaćinstva troše gotovo osam milijardi evra na hranu i piće organskog porekla.

Povećavaju se i područja za uzgajanje organskih proizvoda širom sveta. U ovome poseban značaj imaju porodične firme. Ako govorimo o broju kompanija, Indija je vodeća nacija sa 650.000 kompanija koje su registrovane kao proizvođači organskih proizvoda, a veliki broj njih su manja preduzeća.

Kao dodatak evropskom i severnoameričkom  tržištu organskih proizvoda, posebno nova tržišta beleže rast i u prodaji i u konzumaciji tokom proteklih godina. Ovo uključuje zemlje BRIKSA,  kao i Meksiko.

Anuga Organik u Hali 5.1

Sa više od 250 kompanija Anuga Organik je pre dve godine ponudila u isto vreme koncentrisan ali i širok pregled organske industrije. Dodatnih 1.700 kompanija su prezentovale organske proizvode u sklopu cele Anuge. Široka ponuda sajma naišla je na dobar prijem kod kupaca.  Od 155.000 posetilaca sajma Anuga 2013. njih 60.000 je posetilo Anuga Organik.

Kao dodatak izlagačima, specijalna postavka „Anuga Organsko Tržište“ predstaviće širok dijapazon organskih proizvoda namenjenih maloprodaji.

Ovaj deo sajma je zamišljen kao stimulus proizvođačima i direktan kontakt sa dobavljačima.  Asortiman proizvoda se kreće od mesa i mlečnih proizvoda, preko toplih i hladnih napitaka do testenine, čokolade i biskvita, smrznute hrane i delikatesa.

Organska gastronomska ponuda će, takođe, biti predstavljena u Hali 5 koja će biti organizovana zajedno od strane Bioland i Naturland udruženja.

Share.

Comments are closed.