Augmentativna realnost i digitalno serviranje

0

Augmentativna ili proširena realnost se dobija postavljanjem digitalnog sadržaja u fizičko okruženje. Kompjuterski generisan tekst, slika ili zvuk se pomoću aplikacije preklapa sa fižičkim svetom i na taj način se stvara nov hibridni, digitalno-fižički prostor. Proširena realnost, poseduje veliki potencijal, i kao nova platforma predstavlja pogodno mesto za istraživanje i prikazivanje u javnom prostoru. Augmentativna realnost je postala popularna nakon lansiranja Pokemon Go igre koja je pomogla da se zamagli linija između realnog i generisanog, augmentativnog sveta.

Augmentativna realnost

Korišćenje ove tehnološke inovacije u promociji hotela ili restorana može biti od vitalnog značaja u budućem poslovanju. Ona zapravo pomaže brendovima da na bolji način komuniciraju sa klijentima. Za početak, potreban je smart telefon i instalirana aplikacija koja prilikom pokretanja kamere transformiše tradicionalni sadržaj u restoranu čineći ga interesantnim i zanimljivim. Umesto prevaziđenog papirnog menija restoran može ponuditi interaktivni, augmentativni meni. Šta to znači? Prilikom odabira sa menija, gost može da isprati ceo proces pripremanja bilo kog obroka pre nego što bude serviran, i uporedo sa tim on dobija sve potrebne informacije o sastojcima i nutritivnim vrednostima njegovog obroka. Imaće virtuelnu turu koju čiji vodič je lično šef restorana, i sve to na displeju svog telefona. Svi elementi na tom starom meniju, statični i dosadni, oživeće i pružiće dobru zabavu. Dok bude čekao svoju porudžbinu, neće ni primetiti kako je vreme proletelo, što je izuzetno zgodno ako se u restoranu bude sa nestrpljivom i nestašnom decom. Baš sve u restoranu nudiće dobar provod, od virtuelnog vodiča kroz ponudu dana, interaktivne i razigrane šolje kafe, sve do raspevanog 3D inventara u restoranu.

Augmentativna realnost

Sam potencijal augmentativne realnosti je neograničen. Promocija restorana više nije limitirana samo na objekat, ili na meni. Interaktivni bilbordi po gradu šire dobar glas i ponudu, aktivne mape navode i pokazuju put do restorana, stajališta za prevoz putnika na ulici nude dobar provod. Čak I soliteri mogu aktivno učestvovati u urbanoj i modernoj kampanji.

Share.

Comments are closed.