Flying Blue nagradni program uveo izmene

0

Od 1. aprila 2018. Flying Blue, jedan od najvećih nagradnih programa za česte i lojalne putnike u avio-saobraćaju (frequent flyer program), znatno je unapređen i pojednostavljen.

Sa 15 miliona registrovanih korisnika, kao i partnerskom mrežom od 39 avio-kompanija, Flying Blue se smatra jednim od najboljih i najpopularnijih nagradnih programa za česte putnike. Nakon ankete sprovedene među članovima, vlasnik programa, kompanija, Air France-KLM odlučila je da uvede niz promena kako bi se pojednostavio sistem nagrađivanja i omogućilo još više povlastica. Ono najvažnije ipak nije promenjeno, nagradne milje  u Flying Blue programu, pored putnika Air France-KLM-a stiču i putnici brojnih partnerskih avio-kompanija TAROM, Kenya Airways, Aircalin i drugih članica Sky Team alijanse.

Najveća novina koja je stupila na snagu 1. aprila jeste način na koji se stiču nagradne milje. Od sada njihov iznos zavisi od cene koja je plaćena za avio-kartu. Za svaki evro potrošen na plaćanje avio-karata, ali i na dodatne usluge avio-kompanija Air France, KLM, Joon i HOP! korisnici programa dobiće 4, 6, 7 ili 8 milja, u zavisnosti od toga da li imaju Ivory, Silver, Gold ili Platinum status. Ostale avio-kompanije uključene u program zadržavaju dosadašnji način obračunavanja nagradnih milja na osnovu distance.

Članovi programa se, kao i do sada, razvrstavaju u četiri kategorije: Ivory, Silver, Gold i Platinum, a svoj status će ostvarivati na osnovu sakupljenih „experience“ poena (XP).Ko god se prijavi na program automatski dobija Ivory status. Za svaku kupljenu kartu, korisnik programa zarađuje „experience“ poene, koji se preračunavaju na osnovu dužine leta i kabine. Pomoću XP-a korisnik prelazi u više statuse, pa se tako sa 100 XP-a dobija Silver, sa 180 Gold, a sa 300 Platinum status. Ono što je posebno važno jeste da se XP ne sakuplja tokom kalendarske godine, već od datuma kupovine pa do istog datuma sledeće godine.Takođe, ako iz niže kategorije pređete u višu (npr. iz Ivory u Silver), godina se resetuje i putnik ima mogućnost da godinu dana koristi novi status.

Milje neće imati rok trajanja, već ostaju na računu dokle god korisnik programa bar jednom u dve godine leti nekom od avio-kompanija uključenom u program. Novo je i to što će plaćanje nagradnim miljama od 1. juna 2018. moći da se kombinuje i sa plaćanjem novcem. To znači da će putnici moći do 25% vrednosti karte da plate novcem. Pored toga, članovi progama će od 1. juna 2018. moći da pomoću milja rezervišu bilo koje sedište u avionu, plate A la Carte menu, unaprede klasu ili doplate za dodatni prtljag.

Nagradne milje zarađene kroz Flying Blue program mogu se koristiti kao realan novac, pa korisnici mogu da ih upotrebe i za kupovinu proizvoda koji nisu usko vezani za avio-prevoz, kao što su telefoni, torbe ili satovi. Takođe, milje se mogu koristiti i za plaćanje hotelskih rezervacija ili iznajmljivanje automobila.

Iz kompanije Air France-KLM očekuju da će ove novine učiniti program fleksibilnijim i jednostavnijim za korišćenje i da će tako članovi dobiti više mogućnosti za ostvarivanje nagradnih milja i za njihovo trošenje.

O Air France-KLM

Osnovne delatnosti Air France-KLM, jednog on najvećih avio-prevoznika na svetu, su prevoz putnika i robe, poslovni transport i održavanje vazduhoplova.

Air France-KLM je vodeća grupa kada je u pitanju međunarodni saobraćaj iz Evrope. Zahvaljujući svojim brendovima Air France, KLM Royal Dutch Airlines, Joon, Transavia i HOP! Air France, grupa je 2017. svojim putnicima nudila putnu mrežu od 328 destinacija u 118 država. Sa flotom od 534 operativnih vazduhoplova i prevezenih 93,4 miliona putnika u 2016, Air France-KLM dnevno izvede do 2300 letova, uglavnom iz svojih habova – aerodroma Šarl do Gol u Parizu i Amsterdam-Schiphol.

Sa 27 miliona članova, Air France-ov program za putnike koji često lete Flying Blue je jedan od najuspešnijih u Evropi.

Air France-KLM, zajedno sa partnerima Delta Air Lines and Alitalia, čini najveće transatlantsko partnerstvo sa preko 270 letova dnevno.

Air France-KLM je takođe i član Sky Team avio-alijanse, u kojoj se nalazi  20 avio-kompanija koje putnicima zajedno nude  pristup globalnoj mreži od preko 16,600 letova dnevno na više od 1,070 destinacija u 177 država.

Share.

Comments are closed.