Four Seasons Hoteli: stari čet u novom ruhu i novoj službi

0

Four Seasons Hotel je osavremenio svoje poslovanje tako što je uveo inovativni chat tool, sistem razmene poruka koji planiranje i realizaciju putovanja olakšava, smanjuje nivo stresa na minimum, kako gostima, tako i menadžmentu.

Ovaj čet se koristi za nesmetano komuniciranje sa osobljem hotela. Gosti mogu poslati poruku sa bilo kog servisa, same aplikacije hotela ili sa bilo koje od društvenih mreža. Tom prilikom se započinje konverzacija  koja odiše istinskom gostoljubivošću i koja , iako digitalna, stvara osećaj da komunicirate sa ljudskim bićem, ne botom.

Glavna odlika Four Seasons četa jeste taj ljudski pristup, iza svega stoje ljudi koji se staraju da gostima budu na usluzi, isključeni su hladni programski algoritmi koji obično rešavaju ovakve stvari . Oni zaista nastavljaju sa razvijanjem digitalnih inovacija kako bi istovremeno olakšali ali i ojačali lične veze sa gostima da bi u potpunosti obezbedili svakodnevna očekivanja gostiju, trudeći se pri tom da održe stari dobri prijateljski odnos.

Osoblje hotela dobija zvučnu i vizuelnu notifikaciju, odgovor je gotovo trenutan, praktično se može meriti minutima, ako ne i sekundama. Ako se uzme u obzir da je neki standard u ovoj branši za reagovanje nekih 12 minuta, ovaj rezultat daleko nadmašuje sve dosadašnje prakse. Kao inovacija navodi se i mogućnost podrške prevoda na više od 100 jezika, efikasno i u realnom vremenu, što će svakako olakšati grupna putovanja i posete.

Do sada je u pilot programu više od 30 hotela i prikupljeni podaci nedvosmisleno pokazuju da je ovaj sistem dobro prihvaćen od strane gostiju, angažovali su osoblje u proseku su za oko 50% više nego obično što pokazuje da su opušteni, da im je sistem intuitivan i lak za upotrebu, i naravno najbitniju stvar – pokazali su da su zadovoljni servisom.

Share.

Comments are closed.