Franck grupa zabeležila rast od 8%

0

Franck grupa zabeležila rast od 8% – Dobrim rezultatima doprinosi i povratak čuvene kafe na srpsko tržište

Hrvatska Franck grupa saopštila je da je u prvoj polovini ove godine, uprkos padu prodaje kroz kanale Agrokora, zabeležila rast od 8% u odnosu na isti period prošle godine, te je dodatno povećala prodaju i tržišne udele u najznačajnijim kategorijama proizvoda, kako u Hrvatskoj, tako i na najvećim izvoznim tržištima.
Prema poslednjim podacima analitičke kuće Nielsen, kompanija je u drugome kvartalu u Hrvatskoj uspela da dodatno poveća prodaju u kategoriji mlevene kafe, čaja i u kategoriji instant cappuccina, s brendovima Franck cappuccino i Gloria.
Kompanija beleži rast i na izvoznim tržištima. Uz tržišta Srbije i Crne Gore, na koja se Franck vratio početkom godine, dodatno je ojačana regionalna prisutnost u Albaniji i Makedoniji gde je kompanija jedan od lidera u HoReCa kanalu.
– Rast od 8% u prvoj polovini ove godine svrstava nas u kompanije s najvećim rastom u kategoriji velikih kompanija. Ostvarili smo rekordne prodajne rezultate na najvažnijim tržištima, a trend dvocifrenog rasta izvoza iz 2016. nastavlja se i u ovoj godini – izjavio je Ivan Artuković, član Uprave Francka, navedeno je u saopštenju.
Share.

Comments are closed.