Gustaffo, digitalni konsijerž vama na usluzi

0

“Gustaffo”  je digitalni servis koji gostima nudi sve informacije u vezi sa hotelom, a pitanja koja je dobio od gostiju može analizirati i napraviti statistiku koja može pomoći zaposlenima da li treba i kako unaprediti poslovanje.

Ovaj servis se prvo koristio na aerodromima, kao “Self-Check-in” sistem, a početkom godine  su i bečki hoteli krenuli sa digitalizacijom i upotrebom “Alexa” sistemima. To su u suštini pametni roboti koji odgovaraju gostima na pitanja, pružaju osnovne servisne ili obavljaju prijem gostiju. Pitanja na koja uvek imaju spreman odgovor su kada je doručak, do kad se mora napustiti soba, kako naručiti buđenje i slično.

Hotel “Caitgaist” u Beču ima u upotrebi digitalnog portira po imenu “Gustaffo”, i ovaj digitalni kolega je u hotelu od decembra 2017. godine. “Gustaffo” ima sve informacije koje su gostima potrebne, i pruža podršku u vidu digitalnog konsierža. Njegove usluge su gotovo momentalno spremne, a gosti ih mogu videti ili na četu, Facebook-u, ili na zvaničnoj internet stranici, oni sami biraju na koji će način dobiti obaveštenja. Tako vlasnici hotela mogu da saznaju šta gosti najčešće pitaju i koje su to informacije koje treba učiniti još jasnijim. Dobra strana “Gustaffo” servisa je njegova kompatibilnost sa svim hotelskim sistemima, prilagođava se brzo i lako.

“Gustaffo” je internet stranica koja izgleda kao aplikacija, ona nudi informacije o hotelu na različitim jezicima, na kojima se može pozvati prijaviti i odjaviti, pozvati sobna posluga, naručiti taksi, rezervisati restoran ili  proveriti vremenska prognoza.

Trenutno oko 40 hotela u Evropi ima digitalnog portira, a hotelijeri smatraju da će ova novost u hotelima svakako biti sve više u upotrebi, ali da nikako neće zameniti zaposlene, osmeh je ipak još uvek na ceni.

Share.

Comments are closed.