Hotel budućnosti u Hrvatskoj

0

Hrvatski Telekom je predstavio javnosti svoju viziju budućnosti kada je u pitanju ugostiteljstvo. Njihov PMS (Property Management System) je rešenje koje objedinjuje i integriše različite delove poslovanja hotela u jedinstveni centralizovani sistem. Osmišljen je tako da pokriva kompletno poslovanje počevši od recepcije i ostalih uslužnih, do naplatnih i skladišnih mesta i tako obezbeđuje lakše i modernije vođenje posla.

Dakle, sistem je modularno osmišnjen i organizovan, svaki modul pokriva određene procese u poslovanju pa se na taj način može vrlo jednostavno i lako prilagoditi različitim tipovima hotela i njihovim namenama. Idealan je kada su u pitanju klasični hoteli, a koristan je kada je u pitanju kongresni poslovni turizam, spa centar ili bilo koji vid ugostiteljstva.

Ova aplikacija je primarno dizajnirana za potrebe turizma i napravljena je u cilju ujedinjavanja svih proizvoda i usluga u hotelijerstvu omogućivši tako kvalitetan, personalizovan plasman raznovrshih ponuda i sadržaja gostima. Na taj način gosti mogu uživati u ugodnom boravku, moći će na miru da jednostavno i zanimljivo planiraju svoje vreme kako u hotelu, tako i van njega. Koristeći aplikaciju, gosti imaju pristup Hotel TV-u preko koga mogu pratiti televizijske programe ili imati pristup raznim hotelskim promocijama i turističkim informacijama. Hotel PMS usluge su namenjene hotelima sa do 300 soba. Ovaj sistem i kompletan paket usluga je po prvi put upotrebljen u Vinotelu Gospoja u Vrbniku na Krku u Hrvatskoj.

Šta tačno nudi PMS sistem?

Efikasno upravljanje smeštajnim kapacitetima, što podrazumeva praćenje raspoloživosti soba, praćenje statusa rezervacija, jednostavnu i brzu prijavu gostiju i fleksibilnost prilikom naplate.

Buking za goste, mogućnost rezervacije preko aplikacije, direktnu prodaju preko interneta, proveru validnosti platnih kartica, sigurnost i bezbednost prilikom korišćenja same aplikacije i svih transakcija koje se vrše preko nje.

Kontrolu magacina i skladišnih prostora, precizno praćenje svih zaliha i svih aktivnosti, rad sa različitim artiklima i  uslugama, njihovo ažuriranje.

Vođenje domaćinstva, praćenje i kontrolisanje celokupne potrošnje kao I evidencija stanja u sobama.

Omogućavanje uvida u strukturu podataka, pružanje usluga u vidu brojnih izveštaja i statististike, analiza poslovanja kao pomoć pri donošenju važnijih odluka. Takođe omogućava i dobijanje tačnih informacija o poslovanju svih sektora u svakom trenutku.

Kompatibilnost i integrisanje sa drugim poslovnim sistemima što podrazumeva mogućnost povezivanja sa telefonskom centralom, povezivanje sa pametnim sobama, povezivanje sa ključ karticama i ostalim sistemima u okviru brojnih savremenih hotelskih usluga.

Share.

Comments are closed.