Ima li regionalna kreativna industrija izvozni potencijal?

0

Deveti Weekend Media Festival ove će nam jeseni otkriti i da je li došlo vreme za izvoz kreativnosti i genijalnosti izvan granica regiona.  U sklopu BalCannes-a, na kom oglašivači biraju najbolje agencije i projekte iz regije, održaće se i BalCannes Export Report panel gde će predstavnici agencija koje uspešno posluju van regiona govoriti o izazovima koje nosi izvoz kreativnosti, kako je to sarađivati s klijentima iz drugih zemalja i kako dobiti pitch na tuđem terenu.

O čemu se tačno radi saznaćemo od 22. do 25. septembra u prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju gde će i ove godine Weekend Media Festival okupiti vrhunske svetske stručnjake iz područja marketinga, medija i odnosa s javnošću koji će govoriti o aktualnim i zanimljivim temama.

Deveto izdanje Weekend Media Festivala ove godine donosi pregršt novih, poslovnih tema s više od 120 govornika, oko 4 000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, približno 350 studenata i preko 550 akreditovanih novinara koji će moći da  uživaju u obilju  zanimljivih i aktuelnih predavanja, panel rasprava, radionica i prezentacija iz sveta medija, PR-a, marketinga i cele komunikacijske industrije.

Prijave za peti po redu BalCannes su otvorene do 1.9. na www.balcannes.com. Ovogodišnji žiri oglašivača pregledaće sve prijavljene projekte i odabrati 25 najboljih koji će biti predstavljeni na Weekend Media Festivalu u udarnom terminu i pri tom dodeliti nagrade za najbolju agenciju, najbolji projekat i posebnu nagradu BalCannesa. Prijave za ovogodišnji Weekend Media Festival i SoMo borac (www.somoborac.com) takođe su već započele, a sve informacije u vezi sa Weekend Media festivalom možete pronaći na www.weekendmediafestival.com.

Share.

Comments are closed.