Kamerama protiv agresivnih putnika

0

Aurigny, mala avio kompanija koja servisira Kanalska ostrva, Veliku Britaniju i Francusku kupila je male kamere za nošenje na uniformama zaposlenih kako bi ih zaštitila.

Ovakve kamere već uveliko koriste zaposleni u železnici, zdravstvu i radnici u maloprodajama širom evrope. Aurigny je prva avio kompanija koja ih je poručila za svoje radnike.

Kao mala avio zajednica, možemo da se pohvalimo da je većina naših putnika vrlo prijateljska, pristojna, poštovana i često lično poznaje naše osoblje” – izjavio je direktor operacija Dave Cox za New York Times. “Međutim, kao i kod svih prevoznika, povremeno se možemo susresti sa pojedincima koji mogu biti nepristojni, agresivni i na kraju opasni za naše osoblje”.

Richie McBride, izvršna direktorka kompanije koja proizvodi ove kamere – Edesix-a, predviđa da će nošenje kamera na uniformi postati uobičajeno za zaposlene u avio kompanijama, naročito nakon višestrukih skandala koji su se desili u protekloj godini.

Zašto bi postojala mogućnost da je samo putnik onaj koji sve snima svojim mobilnim telefonom, i još da ima mogućnost da snimak naknadno montira u svoju korist?” Rekao je g. McBride. “Posada nema način da dokumentuje ono kroz šta prolazi u nezgodnim i opasnim situacijama sa putnicima.”

Video zapis sa kamere je kriptovan i prenosi se u oblak (cloud), tako da ga zaposleni nikako ne može naknadno urediti i neovlašteno manipulisati materijalom.

Slučajevi poput nedavnog incidenta sa kompanijom American Airlines, gde je putnik dobio spor nakon što je snimljen mobilnim telefonom kako je “skinut” sa leta, ohrabrili su putnike da masovno prete snimanjem ako situacija ne ide “po njihovom”.

Prekid usluge od strane klijenta možemo podneti, ali mnogo je teže objasniti jednostrane viralne video materijale koji nikako nisu u skladu sa prvoklasnom uslugom sa kojom su svi upoznati”, izjavio je PR American Airlines-a.

Share.

Comments are closed.