Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ na Belgrade Beer Fest-u

0

Apatinska pivara je u okviru kampanje  „ Kad pijem, ne vozim “  i ove godine  za sve posetioce Beer Festa pripremila brojne zanimljive aktivacije koje imaju za cilj da doprinesu podizanju svesti vozača i ostalih učesnika u saobraćaju o  važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Prvog dana Beer Fest-a, svi zainteresovani posetioci su imali priliku da upravljaju automobilom na daljinski upravljač i pređu zadatu stazu sa specijalnim naočarima koje simuliraju vožnju pod dejstvom alkohola. Osim toga, mogli su da, noseći „pijane“ naočare, otključaju bravu na automobilu, hodaju po pravoj liniji i tako saznaju kako alkohol utiče na moć rasuđivanja, ali i na motoričke sposobnosti. Posetioci koji su dobrovoljno želeli da se testiraju i izmere nivo alkohola pomoću alkometra, mogli su to takođe da učine na štandu Apatinske pivare i zauzvrat dobiju Vodič za odgovornu konzumaciju alkohola.

Apatinska pivara već devetu godinu zaredom, u saradnji sa Saobraćajnom policijom Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije realizuje kampanju „ Kad pijem, ne vozim “. U okviru kampanje, pivara svake godine donira Saobraćajnoj policiji alkometre najsavremenije generacije, kako bi pomogla u efikasnijem radu i edukaciji svih učesnika u saobraćaju . Za proteklih devet godina, Apatinska pivara je donirala ukupno 95 alkometara .

Share.

Comments are closed.