Kuda idu bankarstvo i mediji? Saznajte na 8. Weekend Media Festivalu

0

Na Weekend dolazi Mark Dek, digitalni stručnjak i konsultant specijalovan za inovacije i uvođenje inovativnih procesa, koji je radio za najveće inostrane banke.

Čuli ste za Programmatic, ali ne znate previše o tome? Poslušajte predavanje Caspara Schlickuma, izvršnog direktora fabrike Xaxis EMEA, još jednog od gostiju ovogodišnjeg Weekenda.

Osmi Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacija, održaće se ove godine od 24. do 27. septembra  u festivalskom prostoru stare Tvornice duvana u Rovinju. Kao i prethodnih godina, svi posetioci Weekend Media Festivala mogu očekivati bogat program s brojnim zanimljivim predavanjima, panelima i prezentacijama na temu digitala, medija i marketinga, pa sve do ključnih poslovnih tema.

Weekend i HURA nastavljaju i s BalCannes revijom najboljih reklamnih agencija iz šest zemalja regije, nezaobilaznim delom Weekenda za sve marketinške stručnjake. Prijave za ovogodišnje izdanje su otvorene i traju sve do 10. septembra. Protekle godine s rekordnim brojem prijava, BalCannes je najbolja prilika agencijama iz regiona da se sa svojim najkvalitetnijim projektima predstave oglašivačima, i prošire svoje poslovanje i izvan matične zemlje. BalCannes za to nudi platformu koju čine screening session svih prijavljenih radova u posebnoj BalCannes dvorani, uvrštavanje u BalCannes Yellow Pages regionalnu online bazu reklamnih agencija putem koje su radovi oglašivačima dostupni tokom cele godine i predstavljanje u specijalu časopisa Media Marketinga, koji će biti distribuiran oglašivačima i agencijama iz celog regiona. Osim toga, 25 najboljih radova, prema izboru žirija sastavljenog od specijalizovanih novinara regije, biće prikazano u petominutnim prezentacijama u glavnoj dvorani u udarnom delu programa festivala. Za više informacija posetite www.balcannes.com.

Osmi Weekend po treći put će biti domaćin dodele SoMo Borac nagrada u organizaciji magazina planb.hr i agencija 404 i Jasno i Glasno. SoMo Borac je nagrada za one koji su u social ili mobile kategoriji napravili nešto čime se ponose i žele to podeliti sa svima. Ove godine novost je da osim glavnog, velikog SoMo Borca kojim se nagrađuje najbolji u kategoriji i druga dva finalista osvajaju priznanja i to manje 3D printane SoMo Borce! Reč je o čak 24 priznanja za digitalne marketinške radove. Svoje radove mogu prijaviti na http://somoborac.com, a oni koje odabere međunarodni žiri biće predstavljeni na Weekend Media Festivalu. Konkurs je otvoren za radove agencija, firmi ili pojedinaca nastale u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Makedoniji i Crnoj Gori.

Sedmi Weekend Media Festival prošle je godine ugostio više od 4000 učesnika i posetioca, među kojima je bilo oko 550 akreditovanih novinara, više od 120 predavača i panelista, te više od 300 studenata iz regiona. Prijave za ovogodišnji Weekend već su započele na www.weekendmediafestival.com

Kontakt za medije:

Martina Pintarić, 404

martina.pintaric@404.agency

098 696 797

Share.

Comments are closed.