Metro traži šampione humanosti za 2015.

0

Kompanija “METRO Cash&Carry Srbija” organizuje kampanju “METRO Šampioni humanosti 2015”, kojom želi da skrene pažnju na ugostitelje koji pružaju doprinos zajednici izuzetnom i dugotrajnom posvećenošću.

Šampion za kojim tragamo može biti lokalna pekara koja upošljava osobe s invaliditetom, dajući im šansu da zarade za život i integrišu se u društvo, navodi se u saopštenju ove kompanije.

To može biti i restoran koji obezbeđuje hranu za socijalno ugrožene građane, ugostiteljski objekat koji dostavlja namirnice najstarijim sugrađanima na kućnu adresu, ili picerija koja čini najpopularnije mesto susreta u selu više decenija.

Kako se navodi, šampioni mogu biti svi oni koji svakodnevno mame osmehe na licima svojih komšija i čiji posao počiva na humanom pristupu i brizi.

“Manji preduzetnički objekti, kao što su restorani, kafei, pekare, poslastičarnice ili ketering službe, često čine važnu platformu za interakciju u zajednici. Oni podržavaju lokalne dogadjaje, uključuju se u društvene i ekološke projekte, ili jednostavno predstavljaju centralna mesta okupljanja”, objašnjava generalni direktor “METRO Cash&Carry Srbija”, Roberto Mancuso.

Dodaje da se nagradom “METRO Šampioni humanosti 2015” u centar pažnje dovode ljudi koji obično ne dobijaju priznanja te vrste, a koji, kao uzori, daju nemerljiv i trajan doprinos prosperitetu zajednice.

U saopštenju se dodaje da zainteresovani vlasnici ugostiteljskih objekata do 31. jula 2015. treba da pošalju kratku priču koja opisuje njihov doprinos životu zajednice, a sve priče biće objavljene na zvaničnoj veb-stranici “METRO Cash&Carry Srbija”. Glasanje će se vršiti takodje putem sajta, a pobednik će biti proglašen u septembru 2015.

Ugostitelj s najhumanijom pričom biće nagrađen iznosom od 3.000 evra u dinarskoj protivvrednosti za kupovinu u “METRO Cash&Carry” distributivnim centrima.

Kompanija “METRO Cash&Carry Srbija” započela je s poslovanjem početkom 2005. i prisutna je u brojnim gradovima širom Srbije. Grupa “METRO Cash&Carry” posluje u 27 zemalja sveta, sa više od 750 prodajnih objekata i oko 117.000 zaposlenih.

Share.

Comments are closed.