Nagrade za najbolja vina i šampanjce u avionima

0

Iako je  već poznata po tome što angažuje kuvare sa Mišelinovim zvezdicama da za putnike kreiraju najbolja moguća jela i najboljeg somelijera na svetu za izbor vina i šampanjaca, avio-kompanija Air France je gastronomiju u avionima podigla na još najviši nivo, direktno u oblake. U Londonu je u februaru održana prestižna ceremonija dodele nagrada za najbolja vina na letovima, Business Traveller Cellars in the Sky Awards 2017. Ovom prilikom Air France je osvojio sedam nagrada za izuzetan kvalitet vina i šampanjaca koji se serviraju tokom letova u La Première and Business klasi.

Dve zlatne medalje – u kategoriji za najbolji šampanjac prve klase i u kategoriji za najbolje desertno belo vinо prve klase.

Četiri srebrne medalje – u kategorijama za najbolji izbor vina u prvoj i biznis klasi, najbolje belo vino u biznis klasi, najbolji izbor vina u prvoj klasi i najbolji šampanjac u biznis klasi.

Jedna bronzana medalja – u kategoriji za najbolje crveno vino u prvoj klasi.

Nagrada Business Traveller Cellars in the Sky Awards preko 30 godina nagrađuje avio-kompanije koje služe najbolja vina u biznis i prvoj klasi. Veliki broj nagrada koje je Air France pobrao u jakoj konkurenciji 31 avio-kompanije najbolje je priznanje za visok nivo brige i truda koje kompanija ulaže u svoju ponudu vina i žestokih pića tokom letova. Ove nagrade su rezultat uspešne saradnje Air France-a sa Paolom Basom, najboljim somelijerom na svetu za 2013. godinu, koji od 2014. godine bira vina i šampanjce za kompaniju, zajedno sa Tijerijem Desovom i Mišelom Betanom, autorima francuskog vinskog vodiča.

Air France redovno obnavlja svoju ponudu vina i alkoholnih pića kako bi putnicima omogućio da otkriju bogatstvo francuskih vinskih sorti prilagođenih gurmanskim kreacijama koje su dizajnirali najprestižniji kuvari. Svake godine Air France posluži 800.000 boca vina u La Première and Business klasi i 750.000 boca šampanjca, u dve navedene i ekonomskoj klasi.  Sva vina i žestoka pića su pažljivo birana, pri čemu se vodilo računa da se mogu prilagoditi ograničenjima koja u avionima menjaju naša čula ukusa, suvom vazduhu i pritisku u kabini.

Share.

Comments are closed.