“Ne uznemiravaj” menja svoje značenje?

0

Novi trend u hotelijerstvu, “Ne uznemiravaj“ znak na vratima menja svoje značenje. Da li je to kraj privatnosti?

Nekoliko dana pre Božića, Walt Disney World hoteli u Americi su zamenili znakove “Ne uznemiravaj“ sa „Soba zauzeta“ , i time jasno stavili do znanja da se politika hotela prema privatnosti gostiju u nekoj meri promenila. Šta to znači? Od ove godine, zaposleni u hotelu su u obavezi da bar jednom u toku 24 sata uđu u sobe, u cilju održavanja, popravke ili provere sigurnosti i hotelske imovine, bez obzira kakve su želje gostiju. Na ovaj način prekinuta je svetinja privatnosti u kojoj su gosti uživali do sada, jedno od osnovnih pravila boravka u hotelu. Da ovo nije jedinstven slučaj, već novi trend u hotelijerstvu, govori činjenica da je i čuveni Hilton Hotels & Resorts već primenio slično pravilo. Ukoliko znak na vratima ostane duže od 24 sata, gde se vreme računa od trenutka kada se primeti da je znak “Ne uznemiravaj“  postavljen, zaposleni su u obavezi da prijave menadžmentu hotela. Ovakva odluka Hilton hotela štiti privatnost gostiju, ali isto tako i omogućava uvid u eventualne sumnjive aktivnosti koje bi mogle ugroziti dobrobit gostiju i hotela.

Ma koliko se nepravedno, ili pogrešno činilo, hoteli su nam jasno stavili do znanja da brinu o bezbednosti gostiju. U svakom slučaju, oni prvo kucaju pre nego što uđu, to se sigurno neće promeniti.

Share.

Comments are closed.