Nema zime za gastronome na Kopaoniku

0

Strasnim poklonicima zimskog turizma u Srbiji, poznato je da vrhunska kuhinja i Kopaonik doskoro nisu baš često mogli da se nađu u istoj rečenici, jer je, pre svega, trebalo uspostaviti kvalitetnu skijašku infrastrukturu.

Međutim, MK Resort je prepoznao trenutak da svoje usluge podigne na viši nivo, odlučio je da napravi turistički proizvod koji gostima treba da pruži pravi gastronomski tvist, a da sa druge strane zimskom sportu ne oduzme glavnu ulogu koja mu pripada.

Ugostiteljska misija znalački je poverena Filipu Ćiriću, beogradskom šefu iz ekipe mladih lavova. Filipov moderan i inovativan, a u isto vreme praktičan i racionalan pristup kulinarstvu je baš ono što je bilo potrebno kompaniji, pa je u hotelu Grand na Kopaoniku udruženim snagama postavljen kulinarski preokret pod nazivom bistronomy.

Bistronomi je devedesetih godina prošlog veka u Francuskoj predstavljao preko potrebno osveženje za sve ljubitelje fine kuhinje zasićene sterilnom atmosferom i astronomskim računima. Recept za uspeh bio je prilično jednostavan.

Svaki restoran u bistronomy fazonu trebalo je da bude 50 odsto bistro (jednostavna jela od lokalnog povrća, mesa i ribe) i 50 odsto gastro (vrhunska priprema u kojoj se vide red, disciplina i superiorna tehnika). Kako se Filip izborio sa zadatkom, pročitajte u nastavku teksta.

Share.

Comments are closed.