Nemačka sve popularnija za turiste iz Jugoistočne Evrope

0

Nemačka kao turistička destinacija beleži sve veći rast na brojnim tržištima jugoistočne Evrope, pokazuju rezultati istraživanja Turističke organizacije Nemačke i konsultantske kuće IPK internešenal.

Prema rečima predsedavajuće Upravnog odbora Turističke organizacije Nemačke, Petre Hedorfer, većina zemalja duž toka Dunava, pokazuje natprosečnu, u nekim slučajevima čak i dvostruku stopu rasta u prošloj godini, kada je registrovano ukupno šest miliona noćenja iz Austrije, Slovačke, Mađarske, Hrvatske, Rumunije i Bugarske.

Kako se navodi u saopštenju Nemačke turističke organizacije, čije je istraživanje sproveo Savezni zavod za statistiku, Nemačka je u Hrvatskoj najpopularnija inostrana destinacija, u Rumuniji zauzima drugo, a u Bugarskoj treće mesto.

Prema prognozama ove organizacije, očekuje se nastavak rasta do 2030. i to na više od 10 miliona noćenja iz ovog regiona.

Kako se navodi, Nemačka je sa preko dva miliona putovanja i tržišnim udelom od 14 odsto, već danas omiljena inostrana destinacija turista iz zemalja balkanskog regiona, ispred destinacija poput Grčke (13 odsto), Turske (11 odsto), Italije (8 odsto) i Mađarske (7 odsto).

Hrvatska je, kao najveće izvorno tržište, u 2014. zabeležila 770.000 putovanja u Nemačku i time ostvarila rast od 14,6 odsto, a Nemačka je označena kao daleko najpopularnija inostrana destinacija među Hrvatima.

U Rumuniji je Nemačka zauzela drugo mesto na listi top-destinacija (601.000 putovanja), a treće u Bugarskoj (395.000) , kao i u Bosni i Hercegovini (197.000 putovanja). Gosti iz Srbije ostvarili su 153.000 putovanja i tim obimom uvrstili Nemačku u TOP-10 omiljenih destinacija.

Na tržištima Rumunije, Srbije i Hrvatske odmor u Nemačkoj već predstavlja cilj putovanja broj jedan, ističe se u saopštenju.

Share.

Comments are closed.