Saveti za korišćenje Facebook Live servisa za promovisanje restorana

0

Ukoliko Facebook Live još uvek nije postao sastavni deo vaše marketinške strategije u poslovanju, vi, u stvari, propuštate jedan od najvećih trendova danas. Koliko god da vam se korišćenje Facebook-a u još jednom kontekstu čini kao gubljenje vremena, kreativni pristup sa malo maštovitosti može učiniti ceo ovaj proces zabavnim, kako vama i osoblju, tako i gostima.

Facebook vam omogućava emitovanje do 90 minuta, dobro isplanirajte šta želite i koji je vaš cilj, napravite svoj video. Budite neobični i dopustite sebi da zablistate. Evo nekoliko ideja kako da to uradite, inspirišite se. I zapamtite, ovo je uživo!

Facebook Live

Lansirajte novi meni

Dodajte nove ideje u meni i proširite ponudu. Promene u meniju su savršeno mesto za početak testiranja Facebook Live-a. Napravite dogovor sa vašim kuvarom šta treba dodati, koja od jela možete pripremiti kao svojevrsno raznobojno i vizuelno svedočanstvo, iskrena i realistična jela koja ćete degustirati ispred kamere. Plasirajte neke posebne sastojke i začine, započnite diskusiju o tome.

Predstavite i uvedite nova vina

Napravite sastanak sa somelijerom, razgovarajte o ponudi vina i o tome šta treba uvrstiti u ponudu. Što više gostiju bude znalo šta im nudite iz vašeg asortimana vina, to će ih verovatno više i tražiti. Napravite gušt i poznavaocima i sladokuscima.

Promenite okolinu i izađite, posetite vaše lokalne dobavljače

Ako se vaš restoran snabdeva od lokalnih farmi i proizvođača, ponesite telefon i posetite ih. Budite odvažni, pokažite gostima gde je uzgajana hrana koju nudite, pokažite im put koji pređe namirnica od farme do njihovih tanjira i čaša.

Facebook Live

Pokažite im i šta se radi “iza kulisa”

Svi su upoznati sa prostorom koji se vidi, na koji su navikli, ali zanimljivo bi bilo odvesti ih iza scene. Napravite virtuelni obilazak, pokažite im vinski podrum, upoznajte ih sa timom ljudi koji vredno i naporno radi u kuhinji. Pokažite im sve insajderske čari koje ostaju zarobljene unutra a koje realno mogu biti zanimljive gostima.

Podelite sa svima svoj posebni događaj

Emituje uživo i prenesite ljudima delić atmosfere, na taj način dočarajte i onima koji nisu bili tu kako je bilo. Utičite na njih direktno, sigurno će se više potruditi da sledeći put prisustvuju događaju.

Ukoliko odlučite da koristite Facebook Live u vašem poslovanju, savet je da se dobro zabavite i pri tom ostanete profesionalni. Trendovi u ugostiteljstvu dolaze i odlaze, neće baš svi biti po vašoj meri, ali ipak probajte, neki vas mogu zaista iznenaditi.

Share.

Comments are closed.