“Smart” hotel gostima nudi inteligentan nameštaj i papuče koje se same spremaju

0

Čuvena kompanija za proizvodnju automobila, Nissan, otvara hotel  koji je inspirisan pametnim automobilima. Sve veća nezavisnost i autonomija vozila sada je našla svoju namenu i u ugostiteljstvu, a novu eru započinju upravo papuče.

U svakom hotelu koji ima 4 i više zvezdica, papuče su obavezne, a u Japanu su i ovaj običaj unapredili. Dakle, hotel u Yokohami je odlučio da svojim gostima ponudi nešto novo, papuče koje se same spremaju. ProPILOT Park Ryokan hotel kombinuje vrhunsko japansko tradicionalno gostoprimstvo sa Nissan-ovom tehnologijom autonomnosti u auto industriji, sve u cilju pružanja što boljeg  iskustva gostima. Koristeći sisteme koji se koriste u automobilima, papuče se pritiskom na dugme „parkiraju“ na mesto koje je predviđeno za to. I nisu samo papuče pametne, ova tehnologija je upotrebljena kako bi i nameštaj postao pametniji. Za sada, osim papuča, i stolovi i jastuci se sami spremaju na svoje mesto, ćineći uslugu i gostima i zaposlenima u hotelu.

Hotel je prvi put predstavljen krajem 2017. godine, u početku je ovaj sistem upotrebljen za parkiranje automobila na hotelskom parkingu, da bi kasnije bio uključen i u sam rad hotela. Ovo je odlična ideja, direktno se utiče na smanjenje opterećenja koje snosi osoblje, i istovremeno se gosti zabavljaju gledajući nameštaj koji igra po sobi.

Share.

Comments are closed.