Nemačka agencija TUI, jedan od najvećih svetskih turoperatora, je predstavila novu tehnologiju koja omogućava turistima da lakše i jednostavnije pronađu destinaciju po svojoj meri
Projekat Destination U je napravljen od strane kompanije Realeyes, i on uz pomoć digitalnog programa skenira lica i analizira pokrete i ponašanja ljudi na osnovu čega daje informacije koje mogu pomoći da se definišu parametri oko izbora destinacija.
Ovaj program je u poslednjoj fazi testiranja, a plan je da se nakon detaljnog ispitivanja implementira u svim poslovnicama ove agencije, ali i na sajmovima i ostalim događajima gde je turizam prisutan.
Projekat Destination U je baziran na veštačkoj inteligenciji, sve što je potrebno je da osoba sedne u fotelju i posmatra fotografije i sadržaj koji se prikazuje na ekranu ispred. Dok osoba sedi fotelji, nesvesno reaguje na sadržaj, dok kamere prate i registruju pokrete lica, nakon čega se kreira jedinstven algoritam koji se automatski upoređuje sa algoritmima koji definišu karakteristike različitih tipova turitičkih destinacija.
Nakon analize, program nudi nekoliko tipova destinacija ili putovanja koja su potpuno presonalizovana i ne postoji mogućnost da se dobiju isti rezltati kod dve osobe. Upravo to je ono što Destination U razlikuje od ostalih sličnih programa, sve je potpuno prilagođeno osobi koja je i započela program i odabir destinacija.