Beograd postaje centar  investicionih  dogadjaja

0

Posle šest godina održavanja u Zagrebu, jedina međunarodna hotelsko – investiciona  konferencija u regionu,  Adria Hotel Forum (AHF), biće organizovana  20. i 21. februara 2019. godine u Beogradu, u hotelu Crowne Plaza.

AHF je jedna od pet najvećih konferencija ove vrste u Evropi. Ona predstavlja najnovije trendove u hotelskim investicijama i razmatra aktuelne teme u oblasti hotelske industrije. Veoma je  interesantna i međunarodnim investitorima koji dolaze kako bi se informisali o mogućnostima ulaganja u region. Sa druge strane, u Srbiji se u protekle 3-4 godine događa „turistički boom“, otvorena su  vrata inostranom  kapitalu, prisutan je veliki broj međunarodnih brendova  pa je i to bio jedan od razloga zašto AHF investitore i globalne stručnjake sledeće godine dovodi u Srbiju.

„Srbija nas je dočekala s izuzetnom dobrodošlicom i čini mi se da će AHF konferencija  biti veća nego ikada.“, kaže organizatorka konferencije Marina Franolić. „Svake godine AHF dovodi svetske investitore, ali i globalne stručnjake. Proteklih godina učestvovala su svetska imena kao što su  Christian Giraud, potpredsednik za razvoj u Evropi za Accor Hotels&Resorts,  Patrick Fitzgibbon, potpredsednik za razvoj EMEA regije za Hilton Worldwide,  Kenneth Hatton, predsednik za globalni razvoj luksuznog brenda Belmond.

U februaru 2019.  Beograd postaje centar investicionih dogadjanja.  Koliki značaj ova konferencija ima za grad, ali i Srbiju, govori i podatak da su svoj dolazak potvrdili predstavnici globalnih hotelskih kompanija, konsultanti i ministri nekoliko regionalnih zemalja, i investicioni  fondovi Starwood Capital i Aina Hospitality.

Tema sedme AHF konfrenecije je „Is the future bright?“, (Da li je buducnost svetla?) Ona obuhvata predvidjanja nove finansijske krize 2020. godine, pitanje birokratije s kojom se investitori susreću u zemljama regiona i ostalim konkurentskim zemljama i kakvi projekti su u fokusu investitora. Neke od tema će biti: ko finansira razvojne projekte u regionu i pod kojim uslovima,  na koji način može da se osigura investicija, koliko dizajn hotela utiče na doživljaj gosta, koji su novi lifestyle brendovi koji se okreću savremenim gostima i dr.

Early-bird cena kotizacije traje do ponedeljka, 10.decembra, a sve informacije  dostupne su na zvaničnoj internet stranici.

 

 

 

Share.

Comments are closed.