Da putovanje avionom postane dečja igra

0

Putovanje sa decom zna da bude veći stres nego odmor, a ako deca pri tom putuju sama, nivo adrenalina podiže se na maksimum. Zbog toga je avio-kompanija Air France uvela niz novina s ciljem da deci omogući prijatno i zabavno iskustvo i time pomogne roditeljima da sa manje stresa dožive detetov put, bili oni s njim ili ne.

Sa 1.400.000 mališana koji svake godine lete Air France-om (od čega čak 300.000 dece putuje samo), Air France konstantno inovira svoju ponudu uz dva osnovna cilja: da deca lete sigurno i u atmosferi praznične zabave! Kako bi iskustvo letenja bilo jedinstveno, avio-kompanija posvećuje posebnu pažnju mlađim putnicima i njihovim roditeljima, od trenutka kada rezervišu karte pa do trenutka kada se vrate kući, olakšavajući im put svojim aplikacijama “Air France” i “Air France Kids”.

Da putovanje avionom postane dečja igra

Da let sa roditeljima bude zabavniji od žurke kod kuće

Sva deca na letu, u zavisnosti od uzrasta, dobijaju svoj paketić za igru u okviru kog se nalazi:

  • 6 zabavnih lekcija iz meditacije na četiri jezika;
  • mađioničarski set na dugolinijskim letovima (uz asistenciju Air France stjuarta, koji je takođe i mađioničar, deca će iz svog sedišta trikovima zadiviti roditelje);
  • mališani uzrasta od 3 do 8 godina na dugolinijskim letovima dobijaju i bojanke i olovke, anti-stres balon i figurice životinja, a „Air France Kids“ aplikacija omogućava da dečiji crteži „ožive“ u 3D.

Aplikacije je moguće preuzeti sa  App Store-a i Google Play-a, a sva dodatna upustva se mogu naći na zvaničnoj internet stranici.

Za bebe su namenjeni posebni putni setovi sa portiklom, plišanom igračkom, kašičicom, pelenama, vlažnim maramicama i kremama. Pored toga, igračke koje se unose na let dobiće oznaku „Moj meda“ na kojoj će pisati ko im je vlasnik i na kom su letu, kako se najbolji plišani prijatelji vaše dece ne bi zagubili. Mališani od 6 meseci do 2 godine imaju posebne obroke koji su napravljeni tako da budu zdravi, sa organskim namirnicama, zabavno servirani i jednostavni za pojesti.

Da putovanje avionom postane dečja igra

Kad deca putuju sama

Poseban je stres pustiti decu da sama putuju . Zbog toga je Air France uveo jedinstveni program, „Kids Solo“, koji obezbeđuje da deca koja putuju sama budu pod stalnim nadzorom kako osoblja, tako i roditelja, sve dok ne stignu na željenu destinaciju.

Naime, preko „Air France“ aplikacije, roditelji mogu bukirati karte, menjati rezervacije, pratiti let u realnom vremenu (od ckeck-in do sletanja) i podeliti ove informacije sa osobom koja dočekuje mališane na odredištu. Takođe, ovim putem može i da im se pošalje fotografija deteta sa destinacije, zajedno sa osobom koja je zadužena da preuzme dete nakon leta.

Osoblje Air France-a će mlade putnike dočekati još na aerodromu i sprovoditi ih do njihovih gejtova, a sličan postupak će biti ponovljen čak i ukoliko ima nekoliko presedanja, sve dok neko od staratelja ne preuzme dete.

Ukoliko mališani imaju presedanja, na aerodormu Šarl de Gol,  čekanje će moći da prekrate u specijalizovani lounge-evima sa knjigama, televizorom, video-igricama, stonim fudbalom i besplatnom Wi-Fi uslugom.

Air France se nada da će uz ove novine putovanje biti zabavno i lagodno, baš kao i dečja igra.

Da putovanje avionom postane dečja igra

O Air France-KLM

Osnovne delatnosti Air France-KLM, jednog on najvećih avio-prevoznika na svetu, su prevoz putnika i robe, poslovni transport i održavanje vazduhoplova.

Air France-KLM je vodeća grupa kada je u pitanju međunarodni saobraćaj iz Evrope. Zahvaljujući svojim brendovima Air France, KLM Royal Dutch Airlines, Joon, Transavia i HOP! Air France, grupa je 2017. svojim putnicima nudila putnu mrežu od 328 destinacija u 118 država. Sa flotom od 534 operativnih vazduhoplova i prevezenih 93,4 miliona putnika u 2016, Air France-KLM dnevno izvede do 2300 letova, uglavnom iz svojih habova – aerodroma Šarl do Gol u Parizu i Amsterdam-Schiphol.

Sa 27 miliona članova, Air France-ov program za putnike koji često lete Flying Blue je jedan od najuspešnijih u Evropi.

Air France-KLM, zajedno sa partnerima Delta Air Lines and Alitalia, čini najveće transatlantsko partnerstvo sa preko 270 letova dnevno.

Air France-KLM je takođe i član Sky Team avio-alijanse, u kojoj se nalazi  20 avio-kompanija koje putnicima zajedno nude  pristup globalnoj mreži od preko 16,600 letova dnevno na više od 1,070 destinacija u 177 država.

 

 

Share.

Comments are closed.