Etihad pokreće novu brend platformu: “CHOOSE WELL”

0

 

  • Nova brend platforma omogućava gostima da sami biraju i putuju prema svojim uslovima
  • Nova reklamna kampanja brenda odražava evoluciju Etihad ervejza u „avio kompaniju izbora“ i krenula je 13. novembra putem štampanih, digitalnih i socijalnih kanala

Abu Dabi, UAE – Etihad ervejz (Airways), nacionalni avio prevoznik UAE lansirao je novu brend platformu pod nazivom „Choose Well“” (Izaberi pametno). Nova ponuda avio-kompanije kupcima je poziv svima da sami biraju način na koji putuju i da to čine u skladu sa sopstvenim uslovima. To je takođe potvrda da su Etihadovi klijenti, gosti i zaposleni u srcu svake dobre odluke koja se donosi. Početak lansiranja se poklopio sa proslavom rođendana avio-kompanije odnosno petnaestogodišnjicom njenog prvog leta.

Inspiracija za novu kampanju je bio osnivač UAE, pokojni šeik Zajed bin Sultan Al Nahjan (Sheikh Zayed bin Sultan Al Nahyan), i izbori koje je činio da bi razvio svoju naciju i svoj narod.

Ovim osveženjem predviđeno je uključivanje “Choose Well’ linije kao dela vizuelnog identiteta avio-kompanije, upotreba širom markentiških kolaterala, sponzorstava i događaja, sa ciljem ostvarivanja većeg vizuelnog uticaja. Njime se priznaje moć odlučivanja potrošača i savršen je dodatak liniji “Abu Dhabi to the World” (Abu Dabi svetu).

Komercijalni direktor Etihad ervejza Robin Kamark rekao je ovim povodom: „Mi sa ponosom zastupamo slobodu izbora i predstavili smo niz proizvoda koji omogućavaju našim gostima personalizaciju svakog aspekta njihovog iskustva. Mi verujemo da snaga izbora leži u njima. Bilo da je u pitanju Prva, Biznis ili Ekonomska klasa, gosti imaju moć da odluče koji im proizvodi odgovaraju. Mi smo aviokompanija izbora i naša najnovija kampanja savršeno sumira odluke koje svakodnevno donose naši ljudi i gosti.“

Proslavljajući jubilej „15 Years Young“, Etihad ervejz je prešao dug put za vrlo kratko vreme a ponudio je niz proizvoda i usluga u svojim kabinama. Nedavno su uvedene nove mogućnosti za sedenje u Ekonomskoj klasi kako bi se poboljšala ponuda proizvoda i omogućila veća personalizacija. Sa nedavno uvedenom Economy Space uslugom, gosti mogu da izaberu sedišta sa povećanim razmakom između sedišta do 91 cm (36 inča). Ostale novine ove godine takođe uključuju opciju slobodnog susednog sedišta i širok spektar proizvoda koji se mogu kupiti na letu.

Džejson Fu (Jason Foo), generalni direktor BBD Perfect Storm, kreativne agencije sa kojom je Etihad radio na razvoju nove brend platforme, je izjavio ovim povodom: „Istraživanje je pokazalo da nuđenjem veće slobode izbora Etihad menja pravila igre. Ali ova brend platforma je više od samog putovanja. Odluke koje donosimo definišu naš život. Bili smo inspirisani izborima koje je pokojni šeik Zejed učinio, koji nisu definisali samo njegov život, već uticale na razvoj UAE. Ova kampanja govori o inspiraciji, slavi i nudi sjajne izbore svima. Ona je moto. Oni koji biraju dobro, žive dobro.“

U sklopu kampanje, avio-kompanija je izabrala da uključi niz osoba uključujući i svoje osoblje. Među osobama koje podržavaju moć izbora je i Šaima Rašid (Shaima Rashed), jedna od prvih žena pilota u UAE na avionu Erbas A380, koja je uvek sanjala o tome da nosi zlatne pruge. Zahvaljujući hrabrosti, ubeđenju i izboru sopstvenog puta, ona je ispunila svoj san i sada upravlja vodećom letelicom avio-kompanije.

Nova kampanja je startovala nedavno u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Saudijskoj Arabiji, Ujedinjenom Kraljevstvu i Australiji a uključuje radio, štampu, TV, digitalne i društvene elemente.

Share.

Comments are closed.