KLM nudi putnicima veštačku inteligenciju

0

Holandska avio kompanija KLM, deo Air France – KLM grupe, vodeća je u uvođenju online usluga u avio industriju. Ova kompanija je predstavila svoju novu dvojezičnu glasovnu platformu koja putnicima pomaže pri pronalaženju najboljeg leta.

KLM je pokrenuo novu uslugu na Google Assistant-u, a pametni asistent BB, što je skraćeno od  Blue Bot, ima mogućnost da uči, pomaže pri izboru letova, rezervaciji karata i pakovanju prtljaga. Kad pronađe let koji odgovara parametrima, BB šalje putniku link koji vodi na zvaničnu internet stranicu i omogućava online rezervaciju leta.

KLM Blue Bot je zasnovan na veštačkoj inteligenciji, izuzetno prijateljski nastrojen, profesionalan, ume da pomogne, ali i da bude neformalan. Glavna osobina je inteligencija, uči na osnovu obrazaca, i što se više koristi, on će postajati pametniji i ličniji.

KLM za sad nudi korisnički servis na 9 jezika, engleskom, holandskom, nemačkom, španskom, portugalskom, francuskom, kineskom, japanskom i korejskom, a postoji i podrška za italijanski jezik. Imajući u vidu da je ova kompanija jedna od prvih i najaktivnijih na društvenim mrežama, putnici imaju mogućnost dobijanja informacija o letu preko WhatsApp-a, Messenger-a i Twitter-a.

Share.

Comments are closed.