Koliko ste zadovoljni hotelima u Srbiji?

0

Turistička organizacija Beograda pozvala je sve hotele u prestonici da se uključe u istraživanje koje ispituje stepen zadovoljstva gostiju u odnosu na kvalitet pruženih usluga u hotelima Srbije.

Istraživanje je pokrenulo Poslovno udruženje hotelsko-ugostiteljske privrede (HORES), a od beogradskih hotela do sada su se u projekat uključili hoteli Zira, Slavija Garni, Majestic, Royal Lux, Majdan, Astoria, Mr. President, Compass River City, Crystal, Šumadija, Lazar Lux, Nevski, Excelsior, Zlatnik, Park, Falkensteiner, Moskva i Belgrade City Hotel. Projekat IMHOS (Integraciona mreža hotela Srbije) delom finansira Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, a podršku su pružile turističke organizacije Srbije i Beograda, kao i lokalne turističke organizacije.
Projekat se bazira na prikupljanju informacija kroz anketiranje stranih i domaćih gostiju u hotelima, kako bi se stekao uvid u stepen zadovoljstva u cilju unapredjenja kvaliteta usluga u ugostiteljsko-turističkoj industriji. Upitnici se nalaze na recepcijama hotela i sadrže pitanja o kvalitetu pruženih usluga, kao i o samoj destinaciji, što projekat cini važnim i za turistističke organizacije. Projekat je pokrenut krajem juna ove godine a traje do kraja oktobra, saopštila je Turistička organizacija Beograda.

Share.

Comments are closed.