Mekdonalds otkriva budućnost prodaje brze hrane

0

Kompanija Mekdonalds je otvaranjem novog restorana u Čikagu nagovestila kakve planove ima za budućnost kada je prodaja brze hrane u pitanju.

Novi Mekdonalds restoran je otvoren u Čikagu, i dizajnirala ga je firma Ross Barney Architects. Svojim novim dizajnom restoran uopšte ne podseća na dosadašnje restorane, on više liči na neku poslovnu zgradu ili prodavnicu Apple uređaja, nego na stari dobri Mek.

Mekdonalds otkriva budućnost prodaje brze hrane

Restoran je staklena zgrada površine 19.000 kvadratnih metara, strukturalno je potpuno drugačiji od svega što smo do sada videli kod Mekdonaldsa. U njemu se nalaze kabine ili kiosci za samonaručivanje, stolovi, kao i posebne linije za moblno plaćanje. Naročita pažnja je posvećena digitalnom naručivanju hrane pod imenom Iskustvo budućnosti. Sada, ovakav vid usluge ima oko 5.000 restorana, a plan je da do 2020. godine sve restorane preurede po tom modelu.

Mekdonalds otkriva budućnost prodaje brze hrane

Novi Mekdonalds ima jasno definisan pravac i ideju, pa je sada u potpunosti deklarisan novi imidž, održivost. U njemu ima više od 70 stabala, poseduje  solarne panele i ima puno saksija sa najrazličitijim biljkama.

Share.

Comments are closed.