Pariz će uvek biti Pariz

0

Atout France, francuska centrala za turizam, se 15. decembra 2015 pridružuje lansiranju kampanje jačanja atraktivnosti Pariza, ulaznih turističkih vrata Francuske.

Uz francusku Vladu, grad Pariz, savez Alliance 46,2 i 50 kompanija i organizacija, Atout France je jedan od “ambasadora” ove velike kampanje. Dramatični događaji, koji su pogodili regiju Ile-de-France 13. novembra, su uticali na ovu zemlju na više načina: prvo, na emocionalni i psihički, pokrenuvši tako kolektivnu svest u Francuskoj i u svetu. Oni su takođe snažno uticali i na ekonomiju i turizam. Kao pomoć u prevladavanju ove situacije, pokrenuta je široka, institucionalna kampanja solidarnosti, sa ciljem uveravanja i jačanja atraktivnosti Pariza kako kod samih Parižana tako i kod svih Francuza i stranih posetilaca, uz glavnu poruku: “PARIZ ĆE UVEK BITI PARIZ”. Posvećena web stranica – Parisweloveyou.fr poziva korisnike da podele svoje fotografije, pokazujuči tako svoje opredeljenje za Pariz, i kroz snagu društvenih mreža stvore novi elan kolektivne mobilizacije. Ova mobilizacija će biti pojačana i fizičkom materijalizacijom hashtaga #ParisWeLoveYou u obliku divovskog objekta pokrivenog slikama korisnika interneta u toku sledećih nedelja i biće postavljen na nekom simboličnom mestu u Parizu. Parižani, ali i svi ljubitelji Pariza su pozvani da se pridruže ovom pokretu solidarnosti, koji će pokazati svetu da život ide dalje u Parizu, da se živi sigurno i da je život tu i dalje tako lep! Atout France će pružiti snažnu podršku ovoj kampanji na svim svojim internet stranicama i na društvenim mrežama u Francuskoj i u inostranstvu. Dok je Francuska sebi postavila ambiciozni cilj da dočeka 100 miliona turista do 2020 godine, ova kampanja solidarnosti podseća da Pariz, ulazna vrata Francuske, ostaje ono što je uvek bio, grad koji volimo, jer on dočekuje svet.

Share.

Comments are closed.