Promotivna kampanja “Moja Srbija”

0

Turistička kampanja “Moja Srbija”, koja bi trebalo da domaće turiste nagovori da makar deo ovogodišnjeg odmora provedu u Srbiji, počeće 3. juna, najavljeno je iz Turističke organizacije Srbije i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

Kampanja će početi izložbom atraktivnih motiva iz prirode Srbije u Karađorđevoj ulici, nakon čega kreće po Srbiji, pa će karavan posetiti Kraljevo, Čačak, Kragujevac, Užice, Niš, Leskovac, Novi Pazar, Novi Sad, Suboticu i druge gradove.

Prošle godine naši turisti su u inostranstvu potrošili 889 miliona evra, a devizni priliv koji je ostvaren od turizma iznosi 863 miliona evra. Cilj kampanje je da ove godine budemo bar u blagom suficitu, da se promoviše domaći turizam, kao i brojni potencijali koje ova zemlja ima.

Stoga će Srbija ovakvom kampanjom pokušati da privuče i Srbe iz dijaspore da letuju u otadžbini i budu promoteri srpskog turizma u zemljama u kojima žive. Kampanja je već počela u inostranstvu, uglavnom u gradovima koji imaju brojnu srpsku dijasporu.

Kampanja se završava 7. jula na Adi Ciganliji, ali će do kraja avgusta biti nastavljena na televiziji, društvenim mrežama i u javnom prevozu.

Share.

Comments are closed.