Sensebridge communication obeležio početak rada u Srbiji

0

Kreativni tim agencije Sensebridge communications je u prijatnoj atmosferi restorana Regal ugostio predstavnike medija i poslovne partnere kako bi zvanično predstavio postojeće projekte i podelio svoju viziju poslovanja.

Pod sloganom ˝Večna mladost˝, Sensebridge communications je izdvojio kao glavnu prednost Beograda njegovu neprolaznu kreativnu energiju koja pokreće promene. Sensebridge Communications čini međunardoni tim profesionalaca sa ekspertizom u strateškim komunikacijama, povezujući pre svega razvoj tržišta nekretnina i tržište investicija. Sa već dobro poznatim i uspešnim projektima u Rusiji, u potrazi za novim saradnicima i potencijalnim partnerima u Srbiji, tim je predstavio više zanimljivih projekata u Srbiji i Sloveniji, kojima želi da privuče investicije na polje nekretnina. DOM Balkans (dom-realestate.com) je platforma koja nudi inovativan i holistički pristup oglašavanja nekretnina, koncentrišući se na stil života, od zadovoljavanja potreba kao što su na primer izlasci do dostupnosti škola i prevoza. Westgate properties (westgateco.com) nudi stranim idomaćim klijentima veoma perspektivne investiocine projekte, oslanjajući se na poznavanjem tržišta nekretnina u Srbiji u saradnji sa lokalnim građevinskim firmama. Jedan od prvih partnera na ovim projektima je i najveća agencija za nekretnine u Srbiji Eurostan. Cubo Village (cubovillage.com) je luksuzni kompleks kuća u Sloveniji, koji pored najmodernijeg enterijera i eksterijera nudi consierge usluge koje obavlja Cubo Hotel grupa. Maserati Owners Club Adria je poseban klub koji okuplja vlasnike Maserati automobila u jadranskoj regiji, organizujući ekskluzivne događaje i okupljanja. U želji da ponudi klijentima čitav spektar usluga i ostvari jedinstvenu poruku izvrsnosti u svim delovima procesa, Sensebridge communication nudi konsalting u razvoju projekata, marketingu, oglašavanju, odnosima sa javnošću, planiranju događaja i digitalnim platformama. Kroz partnerstvo sa investitorima, kompanijama i kreativnim individualcima, ovaj tim želi da spoji interese i vizije, i pretvori planove klijenata u realnost uz pomoću dobre energije koja prožima naš grad. Ta energija je na događaju predstavljena kroz izložbu fotografija Fabrike fotografa, na kojima su se našli prizori iz svakodnevnog života i Beograđani koji su najbolji predstavnici duha grada.

Share.

Comments are closed.