U Japanu barovi i restorani nude gostima mesečne članarine

0

Japanski barovi i restorani sve češće nude gostima opciju mesečne članarine, preko koje gosti imaju mogućnost neograničenog konzumiranja hrane i pića, a sve u cilju ostvarivanja boljeg odnosa sa gostima i jačanja lojalnosti brendu.

Ovom idejom vlasnici utiču aktivno na potrošače, i to na dva načina. Prvo se stvori utisak da je restoranu ili baru stalo do novca gostiju, pa oni imaju utisak da na ovaj način štede, a drugi metod je da motivišu mušterije da novac troše na jednom mestu, umesto po različitim lokalima.

Načini na koji gosti ostvaruju svoju članarinu su različiti, od neograničenih količina kafe i piva za 3.000 jena mesečno do 70.000 jena mesečno za restorane.

Ovaj model, bar za sad, dobro funkcioniše sa pićima, kod članarina za hranu treba biti pažljiviji, ipak priprema i služenje hrane zahteva više i vremena i sredstava, pa je tako i lakše restoranu da bankrotira i vrlo brzo zatvori restoran.

Share.

Comments are closed.