30.1 C
Belgrade
ponedeljak, jul 1, 2024

Darinka Glušac, Procurement Buyer u kompaniji Coca-Cola HBC Serbia

Zaštita životnog prostora sadašnjih i budućih generacija postala je globalni zadatak, pa sve više kompanija i potrošača želi da smanji štetni uticaj na životnu sredinu. Coca-Cola HBC jedna je od prvih koja primenjuje standarde usklađene sa Ciljevima održivosti Ujedinjenih nacija. Da bi, između ostalog, to funkcionisalo u kompaniji koja proizvodi i prodaje najpopularnije bezalkoholno piće na svetu, potrebno je mnogo znanja i poslovnog iskustva. U intervjuu za TU magazin harizmatična Darinka Glušac, Procurement Buyer u Coca-Cola HBC Serbia, inače nesuđena advokatica i košarkaška zvezda, poručuje da je to samo jedan od izazova sa kojima se susreće njen tim

Darinka Glušac, Procurement Buyer u kompaniji Coca-Cola HBC Serbia

TU: Da li možete ukratko da nam predstavite svoju poslovnu karijeru?
DG: Kao dete sam želela da budem advokat, iako niko iz moje uže porodice nije bio iz te priče. Zaista sam imala želju da moja karijera ide u tom pravcu, ali to se nije desilo. Splet okolnosti, različite situacije, život, odveli su me na drugu stranu. Počela sam da radim u jednoj stranoj firmi, gde sam posle šest meseci postala izvršni direktor. Bila su to lepa vremena. Posle nekoliko godina firmu je prodao vlasnik iz Londona, pa sam karijeru nastavila usavršavanjem u Americi. Povratkom u Beograd moj radni staž se nastavlja u Beosportu, gde sam radila kao brend-menadžer. Težila sam ka nekoj većoj firmi, kao simbolu sigurnosti i stabilnosti, i tako sam došla u Coca-Cola HBC Serbia, kao član tima nabavke, gde i danas radim kao Procurement Buyer.

TU: Pred Vašim timom u nabavci nalazi se sve više izazova – kako ih vi rešavate?
DG: Okupili smo tim iskusnih profesionalaca. Mlade kolege koje nam se pridružuju obučavamo brzo i prihvatamo njihovu energiju. Problemima pristupamo strateški, trudimo se da se maksimalno posvetimo svakom izazovu na koji naiđemo, zajedno, kao tim. Možda je baš ovo zgodna prilika da se i pohvalimo da smo za 2023. dobili nagradu za najbolji tim nabavke u Coca-Cola Hellenic, koja broji 29 zemalja.

TU: Da li u borbi sa pomenutim problemima ima mesta za održivost i zelenu politiku?
DG: Zelena agenda je standard CCH. U decembru 2023. Coca-Cola Hellenic je rangirana kao najodrživija kompanija za proizvodnju pića prema Dow Jones indeksima održivosti. Zelena politika kod nas nije u drugom planu u odnosu na ostale izazove sa kojima se susreće nabavka. I ne samo nabavka, već svaki tim i član kompanije pojedinačno i svakodnevno doprinosi zelenoj agendi. Tim nabavke je pokrenuo pilot-projekat „Green Procurement Day“, koji je započet prošle godine i u maju je organizovao treći događaj po redu. Pozvali smo partnere koji prevashodno imaju direktan i indirektan uticaj na naš proizvod. Sa njima smo podelili ciljeve, razmenili prakse i zajedno došli do novih zelenih ideja.

TU: Šta najviše volite da istaknete od svojih poslovnih poduhvata?
DG: Hm, poslovni poduhvat… Bilo je toga dosta u mojoj karijeri. Možda zbog godina, možda zbog iskustva, a možda i zbog sporta, ipak smatram da je moj najveći poslovni poduhvat biti deo ovakvog tima i ovakve kompanije koju, pre svega, čine ljudi, a grade je odnosi. Osećaj sigurnosti, stabilnost, neposredna i direktna komunikacija, druženje, pa i CCH venčanja, čine rad u ovoj kompaniji jedinstvenim.

TU: Koji su Vaši dalji planovi?
DG: Svakako bi to bilo da nastavim sa radom i usavršavanjem u CCH. U kom smeru će me život dalje odvesti to ne znam, ali nameravam da iskoristim priliku koja mi se pružila, a to je da radim na mestu na kom zaista možete puno da naučite, bez obzira na iskustvo i godine, kao i da date svoj doprinos. Svakako mi prija da budem deo pobedničkog tima.

Tekst: Petar Vušurović

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -