1.4 C
Belgrade
četvrtak, novembar 21, 2024

TU Sun&Sea Workshop, uspešna priprema za novu sezonu

„Miz on plas“ (mise en place), rekli bi Francuzi. Ovaj izraz, koji možemo da prevedemo sa „sve je spremno“ ili još bolje „priprema je završena“, ustalio se u svakoj profesionalnoj kuhinji. Međutim, mi ćemo ga ovaj put iskoristiti da najavimo predstojeću turističku sezonu koju smo pripremili, na sada već uobičajeni način, pomoću TU Sun&Sea Workshop-a. U hotelu Metropol Palace u Beogradu, 1. februara održan je još jedan događaj na kome smo uspeli da povežemo profesionalce u turizmu, uz poseban akcenat na prisustvo brojnih korporativnih klijenata. Generalni sponzor manifestacije je bio Love Istria, pod čijim imenom se promovišu četiri istarske destinacije: Portorož-Piran, Izola, Kopar i Ankaran. Pored njih sponzorsku podršku su nam pružili Barcaffe, jedan od najpoznatijih brendova kafe u regionu, Maistra, vodeća hotelska grupacija u Hrvatskoj, zatim Lošinj Hotels & Villas istaknuta grupa luksuznih hotela i vila smeštenih na slikovitom ostrvu Lošinj, TouchMenu, moćni alat za digitalne ugostiteljske ekosisteme i OTA Sync, prvo domaće cloud softversko rešenje za hotele

Četrdeset i tri izlagača iz Slovenije, Hrvatske, Crne Gore, Srbije, ali i van regiona, iz Bugarske, Rumunije, Grčke, Italije, Španije, pa čak i iz SAD-a, predstavilo je svoju ponudu pažljivo odabranim turističkim bajerima. Na TU Sun&Sea Workshop, najveći i najuspešniji do sada došlo je više od stotinu korporativnih klijenata i turističkih agencija zainteresovanih da u svoju ponudu uvrste pomenute destinacije.

Iz Slovenije su nam se predstavili Love Istria koja promoviše Slovenačku Istru, Grand Plaza Hotel Ljubljana, Radisson Blu Plaza Hotel i dve hotelske grupacije koje deluju i u Hrvatskoj, Kempinski Hotels Slovenia & Croatia i Remisens Hotel Group.

Već pomenuta Hrvatska je takođe imala brojne učesnike. Predstavili su nam se Amadria Park iz Opatije, Hilton Hotels Zagreb, Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa, Jadran Crikvenica Hotels & Camps, najveći hotelski lanac na Crikveničkoj rivijeri, Le Premier, butik hotel iz Zagreba, kao i tri vrhunske hotelske grupacije – Lošinj Hotels & Villas, Maistra Hospitality Group i Sunce Hoteli. Svoju letnju ponudu istakla je i Turistička zajednica grada Zagreba i Falkensteiner Hotels & Residences koji je pored Hrvatske promovisao i svoje italijanske hotele.

Iz Crne Gore nam je došlo najviše izlagača. Iz Podgorice smo imali tri gradska hotela – Hotel CUE Podgorica, Hotel Hilton i voco hotel. Crnogorsko primorje je dalo budvanski kompleks Dukley Hotel & Resort, luksuzni hotel iz Bečića Eurostars Hotel Queen of Montenegro, zatim Heritage Grand Perast by Rixos, HUMA Kotor Bay Hotel&Villas i Hyatt Regency Kotor Bay Resort koji se nalaze na kotorskoj rivijeri, Hotel Avala Resort&Villas iz Budve i hotele Iberostar Bellevue Hotel, Iberostar Herceg Novi, Iberostar Slavija Hotel 5*. Pored njih izlagali su i ultra luksuzni Lazure Hotel&Marina i One&Only Portonovi iz Herceg Novog i Stara Čaršija Hotel&Spa iz Bara.

Bugarski predstavnici ove godine bili su Hotel Rila iz Boroveca, Insight Events, vodeća bugarska kompanija za upravljanje destinacijama i TouchMenu, kompanija koja predstavlja predvodnika u oblasti softvera za ugostiteljstvo.

Kao i prošle godine, Grčka je imala svoje predstavnike. Ovaj put to su to bili Grecotel Hotels&Resorts, vodeći hotelski lanac u Grčkoj i Miraggio Thermal Spa Resort iz Halkidikija. Svoju ponudu istakli su nam i predstavnici Sani/Ikos Group, koji pored Grčke imaju i lanac luksuznih all-inclusive odmarališta sa 5* širom Mediterana.

Iz Rumunije smo prvi put imali izlagača, bajerima se predstavio izuzetan rizort Lebada Luxury Resort&Spa, smešten u srcu očaravajuće delte Dunava. Takođe, prvi izlagač iz Sjedinjenih Američkih Država, kompanija RateHawk predstavila je svoju platformu za profesionalce na tržištu putovanja.

Naravno i Srbija je imala svoje izlagače, pa su na TU Sun&Sea Workshop došli predstavnici Etno sela Azbuka iz Loznice, Hotel Grand Kopaonik, Mona Plaza, kompanija Saga, lider u oblasti digitalne transformacije i cloud softversko rešenje, OTA Sync.

Nakon svega, možemo reći da je Workshop još jednom zadovoljio visoka očekivanja prisutnih učesnika, i to na obe strane. Stoga je opšti utisak da se svi zajedno radujemo narednom događaju u našoj organizaciji, TU Ski&Spa Workshop-u, početkom oktobra ove godine.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -