23.6 C
Belgrade
četvrtak, septembar 19, 2024

Iza svakog savršenog događaja stoji dobar organizator

Neko je nekad rekao da tajna uspeha u životu nije da čovek radi ono što voli, već da voli ono što radi. Čini se da u ova teška vremena ima sve manje svetlih primera ove izreke, te smo, sa velikim zadovoljstvom, za novi broj magazina TU uspeli da porazgovaramo sa Filipom Sretovićem, vlasnikom agencije za organizaciju događaja čiji uspeh predstavlja sinonim za predanost poslu. Ljubav prema organizaciji događaja rodila se tokom studija na Fakultetu organizacionih nauka (FON), što ga je navelo da svoju karijeru usmeri ka ovom dinamičnom polju. Osim poslovnih izazova, Filip koristi svaku priliku da putuje i istražuje nove destinacije, balansirajući između poslovnih obaveza i ličnih uživanja

TU: Možete li nam reći nešto više o sebi i svojoj ulozi organizatora događaja i tim bildinga?
FS: Naravno, kao osnivač agencije OLIDOOL Event&Concierge, organizator događaja i tim bilding aktivnosti, već godinama radim na kreiranju nezaboravnih iskustava za kompanije i njihove timove. Moja uloga uključuje planiranje, koordinaciju i realizaciju događaja koji ne samo da podstiču timsku saradnju, već i pružaju priliku za opuštanje i uživanje u različitim destinacijama. Takođe, moj posao je da svi učesnici događaja odu zadovoljni i da im ostane u sećanju baš taj događaj koji smo organizovali.

TU: Kako lokacije doprinose uspešnosti događaja i tim bilding aktivnosti?
FS: Turističke lokacije imaju jednu od ključnih uloga u našem poslu. One pružaju jedinstvenu atmosferu i inspirativno okruženje koje doprinosi boljem povezivanju učesnika. Prirodne lepote, kulturna bogatstva i lokalne atrakcije čine događaje nezaboravnim i podstiču učesnike da se opuste i angažuju u aktivnostima na način na koji bi teško mogli u svakodnevnom okruženju.

TU: Koji su najvažniji faktori pri izboru lokacije za organizaciju događaja?
FS: To su, pre svega, dostupnost infrastrukture, kapaciteta, mogućnosti za raznovrsne aktivnosti i logističku pristupačnost. Lokacija mora biti atraktivna i inspirativna, ali i praktična za realizaciju svih planiranih aktivnosti. Takođe, sigurnost i bezbednost učesnika su prioritet. Puno je faktora koji utiču na odabir prave lokacije i to umnogome zavisi od cilja i samog koncepta događaja, tako da idealnu lokaciju biramo u komunikaciji sa klijentom.

TU: Možete li nam dati neki primer uspešnog događaja koji ste organizovali na atraktivnoj turističkoj lokaciji?
FS: Događaji na Kopaoniku, kao i dva koja smo radili u regionu, na primorju, u Crnoj Gori i Hrvatskoj, neki su od naših uspešnijih. Koristili smo predivnu infrastrukturu i okolne prirodne lepote za različite aktivnosti, uključujući sportove u prirodi, avanturističke izazove i opuštajuće večere uz sjajnu muziku. Trudimo se da iskoristimo sve prirodne lepote same lokacije i želimo da se učesnici događaja mentalno izmeste iz svakodnevnice u velikim gradovima. Uvek razmišljamo o iskustvu i uspomenama koje će učesnici poneti nakon samog događaja i po čemu će pamtiti baš taj događaj.

TU: Zašto je važno angažovati profesionalnog organizatora događaja?
FS: Glavne prednosti uključuju uštedu vremena i pristup širokoj mreži dobavljača i resursa, kao i osiguranje visokog kvaliteta usluge. Takođe, mogu ponuditi kreativna rešenja i inovativne ideje koje će učiniti događaj posebnim i nezaboravnim. Angažovanje organizatora događaja osigurava da će svaki aspekt događaja biti pažljivo planiran i izveden. Profesionalci donose iskustvo, kreativnost i logističke veštine koje su neophodne za uspešnu realizaciju događaja. Oni znaju kako da upravljaju budžetom, koordiniraju sa dobavljačima, i rešavaju nepredviđene situacije, čime omogućavaju klijentima da se fokusiraju na svoje goste i ciljeve događaja. Najvažnija stvar jeste da organizatori događaja sa iskustvom mogu da predvide koji su to delovi događaja o kojima treba dodatno povesti računa i za koje je potencijalno potrebno pripremiti plan B.

TU: Možete li opisati proces rada profesionalnog organizatora događaja od početne ideje do realizacije?
FS: Ukratko, proces počinje sastankom sa klijentom kako bi se razumele njihove potrebe, ciljevi i vizija događaja. Nakon toga, organizator izrađuje detaljan plan koji uključuje budžet, vremenski okvir, izbor lokacije, logistiku, i sve potrebne usluge. Organizator koordinira sa svim uključenim stranama, nadgleda realizaciju i osigurava da sve ide prema planu. Na dan događaja organizator je prisutan kako bi osigurao da sve teče glatko i da se brzo reše eventualni problemi.

TU: Šta biste preporučili kompanijama koje planiraju organizaciju događaja ili tim bildinga?
FS: Naravno, da angažuju organizatora događaja kako bi osigurali uspeh. Takođe, važno je da jasno definišu ciljeve događaja i komuniciraju ih sa organizatorom. Dobra komunikacija i saradnja između kompanije i organizatora ključni su za stvaranje događaja koji ispunjava sve potrebe i očekivanja. Na kraju, važno je biti otvoren za kreativne ideje i prilagodljiv kako bi se iskoristile sve mogućnosti koje lokacija i resursi pružaju.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -