U Hrvatskoj su hoteli sa pet zvezdica popunjeni oko 95%, dok su kampovi koji nude luksuz istog ranga praktično popunjeni do poslednjeg mesta. Da li su ovo odlične najave za turističke radnike za avgust i ostatak turističke sezone?
U Hrvatskoj se najbolje prodaje najskuplje i najluksuznije, ističe Večernji list. U julu mesecu koji je ozbiljno prišao brojkama iz perioda pre pandemije, svi kolektivni smeštaji koji nude luksuz od 5 zvezdica su gotovo popunjeni do poslednjeg mesta, što potvrđuje da je kvalitet izuzetno tražena roba na Jadranskoj obali.
Trenutno je popunjeno skoro 96% smeštajnih kapaciteta, tačnije 530 luksuznih objekata duž obale, a takav trend će ostati na snazi i tokom avgusta, navodi Josip Stulić iz domaće agencije za najam luksuznog smještaja Croatia Luxury Rent.
Veliki broj građana EU je vakcinisan, što je stvorilo određenu sigurnost i pokrenulo interes za putovanjima, čemu može i Hrvatska da zahvali. Osim toga, Hrvatska je promišljenim promovisanjem na određenim tržištima i pravovremenim reagovanjem nadležnih institucija obezbedila izvesnu i uspešnu turističku sezonu.
Hrvatska je od strane Centra za kontrolu i prevenciju bolesti (ECDC) i dalje postavljena u narandžastoj zoni, i nije na sreću prešla u opasnu crvenu, dok je ostatak države epidemiološki miran i označen je zelenom bojom.