O novom planu za oporavak turizma u Portugalu na konferenciji WTM London, govorio je direktor nacionalne turističke organizacije, Luis Araujo i istakao da je cilj ove zemlje da postane poznata kao destinacija koja se posećuje tokom cele godine
Portugal će izaći iz krize i fokusiraće sa na međunarodne turiste kao ključne, istakao je Luis Araujo. Portugal je tokom pandemije uspeo da ojača svoj brend, zadržavši imidž „trendi, moderne i društvene“ destinacije.
Ova zemlja je do sada obnovila oko 60% turističkih kapaciteta i povezanosti sa svetom u odnosu na 2019. godinu, dok su očekivanja da će se taj broj u sledećoj godini povećati na 90%. Fokus neće biti samo na letnjoj sezoni, već i na ruralnim područjima, vinskom turizmu, kao i na gradovima širom zemlje. Sada su bitniji međunarodni turisti, i sve aktivnosti će biti usmerene ka njima, što ne znači da će domicilno stanovništvo biti zapostavljeno.
Portugal želi da bude jedna od najodrživijih zemalja na svetu, posebno u smislu turizma, jer je na samom početku pandemije bio destinacija koja je pokrenula inicijativu za prevenciju kovid 19 bolesti u sektoru putovanja i turizma, pa sada ima 23.000 kompanija koje su sada dobile pečat zemlje “Čisto i sigurno”.
U međuvremenu, vakcinisano je preko 87% stanovništva, što je omogućilo da ova zemlja bezbrižnije krene da se oporavlja od loših posledica pandemije.