Restoran u Nirnbergu je pokrenuo jednu neobičnu akciju, ukoliko rezervišete i ne dođete možete platiti kaznu od čak 100 evra i to po osobi, tj po rezervaciji
Restoran Essigbrätlein u nemačkom gradu Nirnberg je odlučio da naplaćuje gostima otkazivanje rezervacija. Essigbrätlein gostima obezbeđuje pravo fajn dajning iskustvo, imajući u vidu da ima čak dve Mišlenove zvezdice.
Vlasnik restorana je odlučio je da ubuduće kažnjava goste koji ne otkažu svoju rezervaciju. Ako ne otkažete na vreme, očekuje vas kazna od 100 evra. Otkazivanje se vrši isključivo pismenim putem, kako ne bi došlo do neke zabune, navodi Fenix magazin.
View this post on Instagram
Vlasnicima restorana je uvek veliki problem kada se gosti ne pojave uprkos rezervacijama i ne otkažu unapred. Ukoliko niste u mogućnosti da dođete na rezervisani termin, restoran goste moli da to obave najmanje 24 sata pre planirane posete.
Najbolji italijanski restoran prihvatio vegetarijanstvo, saznajte više.
Restoran Essigbrätlein je odlučio da naplaćuje gostima otkazivanje rezervacije isključivo zbog finansijskog aspekta, jer se u prošlosti dešavalo da gosti jednostavno ne dolaze. Restoran je zbog toga imao finansijske gubitke, jer se pre svega radi o restoranu koji gostima obezbeđuje nesvakidašnje gastronomsko iskustvo.
U takvim restoranima radi veliki broj zaposlenih i pre svega stručnih ljudi koji se trude da ispune sva očekivanja gostiju. Essigbrätlein koristi isključivo regionalne proizvode za svoja jela, i to “ograničenje” može biti istovremeno i kreativni izazov i veliki problem. Restoran na osnovu rezervacija naručuje namirnice, svako neotkazivanje rezervacija znači da će ta već unapred predviđena hrana morati da bude bačena ili neadekvatno upotrebljena.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.