16 C
Belgrade
nedelja, maj 26, 2024

Virtuelni konsijerž je obavezna alatka za poboljšanje iskustva gostiju

Primena naprednih digitalnih rešenja i tehnologija sve više utiče na brzinu promena u turizmu i ugostiteljstvu. Kroz nove i unapređene turističke proizvode i usluge, poboljšava se korisničko iskustvo i povećava produktivnost. Jedan od takvih alata smo nedavno i mi upotrebili, pa smo rešili da uz pomoć Plamene Bobeve, direktorke poslovnog razvoja kompanije TouchMenu i vama predstavimo ovu platformu koja pomaže hotelima da povećaju prihod i poboljšaju zadovoljstvo gostiju

Virtuelni konsijerž je obavezna alatka za poboljšanje iskustva gostiju

TU: TouchMenu je učestvovao na oba naša događaja (TU Ski&Spa i TU Sun&Sea). Možete li da podelite sa čitaocima TU magazina utiske o vašem angažmanu na ovim događajima i da nam date uvid u trenutno stanje digitalizacije u Srbiji?
PB: Nakon našeg prvog učešća na TU Ski&Spa u oktobru, bili smo uvereni da će TouchMenu biti prisutan i na letnjem izdanju (TU Sun&Sea) u februaru. Oba događaja su se pokazala korisnima kako za hotele tako i za TouchMenu, omogućavajući nam da se povežemo sa vrhunskim hotelima u zemlji i regionu. Kao tehnološki partner događaja, TouchMenu je omogućio održavanje više od 1.000 sastanaka između izlagača i potencijalnih kupaca koristeći naš MICE modul za upravljanje. Ove godine smo imali priliku i da ukratko predstavimo naše usluge, a interesovanje hotelijera je bilo veliko. To ukazuje da sve više hotela prepoznaje prednosti prihvatanja digitalnih rešenja.

TU: Kako ocenjujete povraćaj ulaganja u digitalne transformacije? Da li postoje određeni ključni indikatori učinka kojima dajete prioritet kao ključne za efikasno merenje?
PB: U hotelskoj industriji, razumevanje da li su digitalne nadogradnje vredne ulaganja znači sagledavanje kako one utiču na prihod, troškove, zadovoljstvo gostiju i efikasnost. Ne radi se samo o početnoj ceni; radi se o tome da hotelijerima pokažemo dugoročne prednosti digitalizacije. Često postoji pogrešno shvatanje da je digitalizacija skupa, ali zapravo može biti veoma održiva i isplativa. Na primer, zamena tradicionalnih, digitalnim informacijama o sobama može da uštedi hotelu sa 200 soba i do 1400 evra godišnje. Ove vrste promena mogu da naprave veliku razliku tokom vremena, kako u smislu uštede novca, tako i u smislu poboljšanja iskustva gostiju. Digitalna transformacija olakšava i praćenje poslovanja hotela, tako što se koriste ključni pokazatelji kao što su efikasnost u radu, koliko su gosti srećni, kolika je zarada i kolika je ušteda ostvarena korišćenjem tehnologije. Držeći na oku ove brojke i videti kako utiču na njihove ciljeve, hoteli mogu shvatiti da li se njihove digitalne promene isplate. Ovi indikatori pokazuju zašto je ulaganje u tehnologiju ključno i kako da na taj način ostvare prednost u odnosu na konkurenciju. Uspešni hotelijeri to razumeju i zato ulažu u tehnologiju. Pored toga, i gosti danas daju preimućstvo savremenim rešenjima, a digitalni alati im olakšavaju brzi pristup uslugama.

TU: Da li biste mogli da navedete konkretne primere vaših klijenata koji pokazuju ekonomske koristi postignute kroz vaša rešenja?
PB: Imamo brojna pozitivna iskustva naših klijenata. Na primer, hotel Belchin Garden SPA, popularno banjsko odmaralište u blizini Sofije, zabeležio je značajan porast prodaje ubrzo nakon implementacije naše platforme. Omogućavajući gostima da vide raspored osoblja, raspoloživa mesta i trenutno rezervišu spa tretmane 24/7, udvostručili su svoj prihod u toku prvog meseca integracije našeg modula za upravljanje, povećavajući udobnost gostiju. Nedavno, tokom sastanka sa jednom velikom turističkom kompanijom u Bugarskoj, saznali smo za njihov izuzetan uspeh u jednom od njihovih barova na plaži gde je postavljeno naše rešenje. Ostvarili su zapanjujući rast prihoda od hrane i pića na plaži od više od 900% jednostavnim omogućavanjem direktnih onlajn porudžbina. To ih je navelo da iniciraju implementaciju našeg kompletnog rešenja u jednom od svojih hotela, pri čemu je Ensana Thermal Aqua Health Spa Hotel već pokrenut i planira da se predstavi i ostalima koji su u pripremi. Iako se rezultati razlikuju od hotela do hotela, naša rešenja dosledno podstiču rast prihoda i pojednostavljuju procese. Menadžeri imaju pristup sveobuhvatnoj statistici, uključujući broj skeniranja QR kodova, prosečne cene porudžbina i rezervacije generisane platformom. Pored toga, naša ugrađena veštačka inteligencija značajno povećava efikasnost, doprinoseći još boljim rezultatima.

TU: Jedan od ciljeva digitalizacije u ugostiteljstvu je poboljšanje iskustva gostiju. Postoje li neki inovativni alati ili tehnologije koje su pokazale posebno dobre rezultate?
PB: Tehnologija ima moć da unapredi iskustvo gostiju od prve rezervacije do odjave. Inovativna rešenja TouchMenu-a su dizajnirana sa primarnim fokusom na poboljšanju digitalnog iskustva gostiju i obezbeđivanju potpunog zadovoljstva tokom interakcije sa platformom i ugostiteljskim brendom. Rekao bih da je naš virtuelni konsijerž alat koji morate imati za poboljšanje iskustva gostiju. Naša platforma omogućava gostima da prilagode svoj boravak, postavljaju posebne zahteve, trenutno pristupaju relevantnim informacijama i na kraju troše manje vremena na kupovinu. Pružajući personalizovana iskustva vođena uvidom u podatke, stvaramo srećnije goste koji su skloniji da troše više, vrate se i preporuče hotel drugima.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -