U prestonici Danske, na restoranskoj sceni, započela je jedna interesantnoa kampanja. Iako je ovaj grad poznat po najboljim restoranima i šefovima na svetu, ova nova kampanja nema veze sa njima, ni sa hranom, ni sa uslugom. Ima veze sa ponašanjem gostiju, i sa njihovim odnosom prema osoblju restorana, jer im je dosta maltretiranja i lošeg odnosa prema njima
Čuveni lanac restorana u Kopenhagenu je odlučio da se pobrine za svoje zaposlene. Oni su uveli su žute kartone za goste kao upozorenje, nakon kojih, isto kao i u fudbalu, slede crveni kartoni, tj izbacivanje iz restorana. Oni će biti stavljeni na „crnu listu“ pa neće moći opet tako lako da se vrate.
Vis dette opslag på Instagram
Lanac restorana Madklubben je uveo ovu meru kako bi promovisao pristojnije ponašanje među gostima, a cilj je bolji tretman ugostiteljskog osoblja. Gosti restorana mogu dobiti žuti karton ako se ponašaju neprimereno ili nepristojno, ometaju druge, vređaju osoblje ili ih uznemiravaju.
U takvim slučajevima konobar obaveštava menadžera restorana, a potom stavlja žuti karton na sto kao znak da moraju promeniti svoj stav. Ako se ni tada ne smire, gosti će biti primorani da napuste restoran.
Vrhunska francuska gastronomija za 40 evra, saznajte više.
Kampanja za pristojnije ponašanje započinje zapravo i pre samog dolaska u restoran. Prilikom rezervacije onlajn putem interneta klijenti moraju da potvrde da se slažu sa pravilima ponašanja u restoranu. Ako ne potvrde, ne mogu rezervisati svoje mesto, i ostaće bez ručka ili večere.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.