Ovih dana, ali i u poslednjih nekoliko godina, svedoci smo izuzetno visokih letnjih temperatura, koje sve češće prelaze 35 stepeni Celzijusovih i koje, opravdano, menjaju navike turističkog i ugostiteljskog sveta. Traže se hladnije destinacije, putovanja se „pomeraju” za proleće i jesen, užarena gradska jezgra se zaobilaze u širokom luku, a tradicionalni „vrhunac sezone” u avgustu beleži pad broja ljudi zainteresovanih za turističke proizvode u klasičnom smislu
Prepoznajući na vreme ovaj zaokret u obrascima turističkog i ugostiteljskog sveta, magazin TU je i ovog proleća organizovao FAM Trip za predstavnike brojnih kompanija koje su lideri na tržištu u regionu, predstavivši im Kopaonik, rajsko mesto i tokom letnjih meseci, kao idealnu destinaciju na kojoj se mogu organizovati poslovni sastanci i događaji. Svoju izuzetnu ponudu, namenjenu MICE klijentima, kao i selekciju benefita za zaposlene, tom prilikom su predstavili sjajni domaćini Hotela Putnik Kopaonik, Gorski Hotel&Spa**** i Skijališta Srbije. Zvanično vozilo putovanja je iz flote Nissan Srbija.
Prvog dana našeg putovanja predstavnici Hotela Putnik Kopaonik, upoznali su nas, pre svega, sa svim sadržajima i ponudom ovog hotela za korporativne klijente i njihove zaposlene. Usledio je odličan i bogat ručak, a nakon neobavezne pauze imali smo mogućnost da se oprobamo u tenisu, s obzirom na to da je hotel ogranizovao Kopaonik Open 2024. Turnir je bio nezaboravan, a pobednik je dobio odgovarajući pehar, kao podsetnik na divno provedeno vreme na, pre svega, prijatnim temperaturama i svežem vazduhu, kao i na sportske aktivnosti na Kopaoniku.
Dan smo zaokružili večerom i organizovanom degustacijom vina i vinskim masterclassom vinarije Drašković, tako da su večernji sati protekli u veselom raspoloženju, gde smo i naučili dosta toga o vinima i degustirali ih.
Sledećeg dana, nakon odjave, nastavili smo svoju avanturu u Gorski Hotel&Spa****, Kopaonik, gde smo se uz piće dobrodošlice upoznali sa predstavnicima hotela. Oni su nam organizovali i odlazak na Pančićev vrh žičarom i povratak pešice u pratnji vodiča, vožnju bobom na šinama i zip-lajn kako bi nam pokazali šta od adrenalinskih sadržaja mogu da ponude. Kruna svega je bila vožnja kvadovima po planini obeleženim stazama, koje su dodatno podigle amosferu i duh grupe, jer su staze bile prilično ozbiljne i zahtevne.
Najprijatnije iznenađenje koje su nam pripremili predstavnci ovog hotela bio je ručak u prirodi. U zelenom zagrljaju Kopaonika, na malom proplanku sa planinarskom kućicom, zatekli smo postavljen i idilično dekorisan sto, pun najrazličitijih delikatesa koje su šefovi hotela za nas pripremili. Zadovoljstvo niko iz grupe nije krio, iz hotela su odličnom organizacijom i samom lokacijom napravili pravi izbor.
Popodne smo proveli uživajući u svim wellness i spa sadržajima, pripremajući se za gastronomski spektakl koji nam je organizovao restoran La Pista, inače nagrađivani fajn dajning restoran i zvanično najbolji italijanski restoran u Srbiji.
Uz prijatnu muziku gitare, naša grupa je imala experience menu koji su pratila odgovarajuća vina. Vrhunski majstori i šef restorana poveli su nas na gastronomsko putovanje preko sledova hrane, gde je svaki tanjir pričao neku drugu priču i gde su sve te priče opet bile sjajno povezane u celinu, kakvo je u stvari i celo veče bilo. Vrhunska hrana, izuzetno vino i sjajno osoblje priredili su veče za pamćenje.
Poslednjeg dana nakon obilaska hotela, gde su predstavnici kompanija mogli iz prve ruke da se uvere u fantastičnu ponudu i sadržaje hotela, ogranizovana je i vožnja safari vozilima do Malog Karamana i panoramska vožnja gondolom do Brzeća. To je ujedno bila i poslednja stanica na Kopaoniku, odakle je organizovan povratak do Beograda.
Za kraj, svoju priču možemo zaključiti konstatacijom da je značaj korporativnog turizma sve veći, kao i da kompanije sve više pažnje poklanjaju dobrobiti zaposlenih kroz tim-bildinge i benefite, te da se, u tom cilju, radujemo što možemo ponuditi fantastičan izbor jesenjih FAM tripova (Istra, Kvarner, Crna Gora i Vrnjačka Banja) i radionica koje posvećujemo ovim klijentima kao bitnom segmentu tržišta u travel industriji.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.