Crna Gora se u 2025. godini pozicionira kao jedna od najtraženijih destinacija u regionu, zahvaljujući kombinaciji prirodnih lepota, luksuzne ponude i održivih turističkih inicijativa. Upravo to zbog toga je ova zemlja idealna kako za opuštajući odmor, tako i za organizaciju poslovnih događaja i korporativnih putovanja
Prema podacima Uprave za statistiku Crne Gore (MONSTAT), tokom prvih deset meseci 2024. godine zabeležen je dolazak 2,5 miliona turista, što je ostvarenje od 99,4% u odnosu na prethodnu godinu. Aerodromi Crne Gore su u istom periodu opslužili 2,7 miliona putnika, što predstavlja rast od 16% u odnosu na prethodnu godinu. Očekuje se da će do 2025. godine broj posetilaca dostići 3,5 miliona, uz dalji razvoj luksuznog turizma.
Održivi turizam i ekskluzivna iskustva
Crna Gora se aktivno pozicionira kao lider održivog turizma na Balkanu, promovišući nacionalne parkove, netaknutu prirodu i ekološki odgovorne hotele. Ove destinacije idealne su za individualne turiste, ali i za korporativna putovanja poput timbilding programa, ekoloških radionica ili incentive putovanja.
Gastronomska scena i eno-turizam
Uz bogatu gastronomsku ponudu i sve popularniji eno-turizam, Crna Gora nudi prilike za nezaboravna kulinarska iskustva i ekskluzivne vinske ture. Za poslovne goste, brojni vinski podrumi i restorani nude mogućnosti organizacije poslovnih večera, korporativnih okupljanja i privatnih događanja.
Luksuzni smeštaj i digitalizovana ponuda
Luksuzni hoteli kao što su Dukley Hotel & Resort, One&Only Portonovi, Lazure Hotel & Marina, Hyatt Regency Kotor Bay Resort ili Mamula Island Hotel nude sve uslove za vrhunski odmor, kao i kompletne kapacitete za organizaciju konferencija, seminara i svih programa sa prilagođenim rešenjima koja zadovoljavaju specifične potrebe poslovnih klijenata. Pored toga, svi hoteli nude brojne pogodnosti i benefite za zaposlene.
Digitalizacija usluga omogućava jednostavno planiranje, rezervacije i pristup personalizovanim iskustvima kako za leisure tako i za poslovne putnike.
Dostupnost i regionalna povezanost
Crna Gora se dodatno otvara novim direktnim avionskim linijama i unapređenom infrastrukturom, čime se pozicionira kao lako dostupna destinacija za evropske i svetske korporativne klijente, kao i za individualne putnike. Nacionalna avio-kompanija Air Montenegro nastavlja trend rasta, kako u broju prevezenih putnika, tako i broju destinacija prema kojim saobraća.
Bilo da planirate odmor na obali Jadrana, aktivni odmor u prirodi, luksuzno uživanje ili organizaciju poslovnog događaja – Crna Gora u 2025. godini nudi savršenu kombinaciju autentičnosti, kvaliteta i profesionalne usluge.
Pratite nas na našoj Linkedin, Facebook, Instagram i X stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.