Iako Crna Gora nije nepoznanica arapskim turistima i investitorima, njene lepote i turistički potencijali još uvek su nedovoljno prezentovani na Bliskom istoku. Prolingua Travel DMC već nekoliko godina obrađuje tržište UAE pa je s hotelom Hilton Podgorica odlučila iskoristiti sve mogućnosti najveće svetske izložbe Expo2020 Dubai i predstaviti turističke potencijale Crne Gore
Montenegro B2B Workshop za partnerske agencije iz UAE održan je 16. decembra 2021. u prostoru Paviljona Crne Gore uz svesrdnu podršku celog tima i direktorke Paviljona Milene Pejović, a među ukupno 45 zvanica bili su predstavnici Fly Dubai-ja, BCD Travel LLC, Omeir Travel LLC, Travel Counsellors UAE, Al Tayer Holidays, Topcentive LLC, Cozmo Travel LLC, Musafir LLC, kao i lokalnih medija.
Imali smo tu čast da nam događaj otvori Njegovo kraljevsko visočanstvo princ Nikola Petrović Njegoš kome smo tom prilikom poklonili knjigu Durmitor.
Kad govorimo o luksuzu u putovanjima više ne mislimo na zlatne pipe nego na doživljaj i iskustvo destinacije, a takav način putovanja je nespojiv sa masovnim turizmom koji se potencira u našem regionu. Pokušali smo našom prezentacijom preneti emociju koju svi prema Crnoj Gori imamo i potaknuti naše partnere da izmene svoju ponudu i uvrste neistražene i autohtone delove Crne Gore. Izuzetno sam ponosna što sam imala priliku da Crnu Goru prezentujem u nacionalnoj nošnji koja je izazvala veliku pažnju, baš kao i muška nošnja koju je nosio mladi Evropski ambasador Crne Gore – Dado Dervanović – rekla nam je Ivana Karanikić, vlasnica Prolingua Travel DMC.
Najavljena je proslava Nacionalnog dana 6. februara kao nastavak promocije Crne Gore u UAE, te studijsko putovanje u maju 2022.