-0.1 C
Belgrade
subota, novembar 23, 2024

Love Istria ima novu veb stranicu

Četiri istarske destinacije nastavljaju svoju uspešnu integraciju i zajedničku promociju pod brendom Love Istria. Novi sajt je poslednjeg dana januara predstavljen javnosti

Destinacije Portorož & Piran, Izola, Kopar i Ankaran predstavile su novu veb stranicu www.loveistria.si koja u tri koraka – otkrijte, doživite i planirajte – na jedinstven način predstavlja Slovenačku Istru kroz njena prirodna i kulturna obeležja i gastronomsko blago.

„Poseban akcenat je na iskustvima koja su poslednjih godina razvile i turističke organizacije i turistička privreda. Internet stranica je stoga pregled istarskih lepota, delikatesa i doživljaja, a za konkretna uputstva i dalje upućujemo na pojedinačne stranice lokalnih turističkih organizacija, budući da su sve one posvetile dosta resursa svojim online prezentacijama, sistemima rezervacija i online prodavnicama poslednjih godina“, rekla je Luca Stančič Kodarin, kokreator sajta.

Sajt je korak dalje ka većoj prepoznatljivosti, efikasnijem marketingu turističkih proizvoda i izgradnji kvalitetne ponude na destinaciji. Time sprovode nacionalnu strategiju koja podstiče grupisanje lokalnih turističkih destinacija u regionalne destinacije, što donosi efikasniju povezanost i poslovnu saradnju, a pre svega prodorniju promociju i marketing.

Sve četiri lokalne turističke organizacije učestvovale su u dizajnu sadržaja novog sajta, koji se nalazi na domenu www.loveistria.si, sa predlozima za izgled strukture, izborom tekstova, fotografija i eksternih linkova ka pojedinačnim destinacijama. Među ponudama za izradu sajta izabrana je agencija AV Studio, koja je ponudila najsveobuhvatnije rešenje sa mogućnošću napredne tehničke nadogradnje i efektivne sistematizacije podataka. Sajt nudi sadržaj u četiri jezičke verzije.

Prošle godine istarske destinacije postigle su izuzetne rezultate povezujući se s digitalnom promotivnom kampanjom na ključnim tržištima u pred i postsezoni s naglaskom na aktivna i lokalna istarska iskustva.

„Među važnijim prezentacijama destinacije svakako je bio EXPO Dubai, koji je impresionirao goste vrhunskom prezentacijom“, rekla je Nina Jurinčič iz Opštine Ankaran.

Ova godina će takođe biti aktivna. Pored sajmova, radionica i drugih prezentacija na ključnim tržištima, velika pažnja biće usmerena na snažnu i sadržajnu kvalitetnu komunikaciju putem novog sajta, a samim tim i putem društvenih mreža.

„Ovogodišnja sveobuhvatna tema biće priče ljudi koji su se doselili u Slovenačku Istru iz različitih krajeva i razlozi zbog kojih su je zavoleli. Digitalna promotivna kampanja biće podržana novim foto i video sadržajem. Digitalnim oglašavanjem ćemo ga preneti u svet, gde ćemo se fokusirati na ključna tržišta: Sloveniju, Italiju, Austriju, Nemačku, Mađarsku i Poljsku“, naglasio je Dean Kocjančič, direktor Turističke zajednice Izole.

Mojca Vojska, direktorka koparskog Zavoda za mlade, kulturu i turizam, takođe je naglasila da je Istra neodvojiva i da gosti ne poznaju opštinske granice. „Korak napred ka još bližoj integraciji biće zajednička strategija u oblasti turizma, čiju pripremu počinjemo ove godine“, dodala je ona.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -