1 C
Belgrade
nedelja, novembar 24, 2024

FEEL GOOD kampanja promoviše održivi odmor u Nemačkoj

Turistička organizacija Nemačke proširuje globalnu kampanju – održivost je glavna globalna tema a fokus je na održivim turističkim ponudama

Turistička organizacija Nemačke (DZT) nastavlja da se posvećeno bavi pozicioniranjem Nemačke kao održive turističke destinacije. Tim povodom je u  Botaničkoj bašti „Jevremovac“ održano prijatno druženje tokom kojeg su predstavnici medija i turističke industrije imali priliku da se bolje upoznaju sa tekućim kampanjama Turističke organizacije Nemačke „Feel Good“ i „51 UNESCO World Heritage Sites“, da obiđu Baštu u okviru  stručnog vođenja Tomice Mišljenovića – docenta Bilološkog fakulteta na katedri za ekologiju i geografiju biljaka i uživaju u izložbi fotografija Nemačke koja je postavljena na spoljnoj ogradi Botaničke bašte. Autori fotografija – Rale Pavićević (fotograf) i Ahmet Sinanagić (travel blogger) su tokom proteklih godina u organizaciji Turističke organizacije Nemačke imali priliku da se lično upoznaju sa bogatstvom održivog sadržaja koje ova destinacija nudi, a inspirativne fotografije su nastale tokom njihovih putovanja.

Ukoliko i vi planirate da svoj održivi odmor provedete u Nemačkoj, predlažemo da se uputite na otkrivanje lokaliteta koje su pod zaštitom UNESCO-a. Centralni element kampanje „51 UNESCO World Heritage Sites“ je osam tematskih ruta koje kombinuju održivo putovanje i posetu lokalitetima svetske baštine sa emocionalnim iskustvima i inspirišu na duži boravak. Ponuda raznovrsnih zanimljivosti duž svih ruta, omogućava posetiocima da otkriju i mesta i regione koji su do sada bili nepoznanica za većinu turista. Sve predloge za putovanja (u trajanju od osam do dvanaest dana) koji sadrže detaljne savete, mape i linkove do pratećih iskustava održivog putovanja možete da pronađete na mikrosajtu koji je izvrstan izvor inspiracije i praktičan vodič za individualno planiranje putovanja (dostupan na nemačkom, engleskom, francuskom i španskom jeziku).

Održivi odmor čuva prirodne resurse, podstiče međukulturno razumevanje i podržava lokalne biznise. Mnoge destinacije su posvećene ovom cilju i razvijaju sve veći broj ponuda koje su dobre za životnu sredinu ali i za domaćine i njihove goste. Nemačka kao turistička destinacija destinacija ima idealne sastojke za izuzetna i održiva iskustva odmora koja takođe pomažu u zaštiti  klime i životne sredine. I zato vas sa zadovoljstvom pozivamo da se upustite u otkrivanje održive turističke ponude na FEEL GOOD mikrosajtu.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -