18.1 C
Belgrade
petak, 26 februara, 2021

Tamara Gočmanac, menadžerka prodaje i marketinga hotela Viceroy Kopaonik

Početak 2020. godine doneo je brojne izazove i kada je u pitanju hotelijerska industrija i turizam. O tome kako nova normalnost utiče na poslovanje i na koji način se jedan internacionalni brend nosi sa novim uslovima poslovanja u trenutku kada se priprema za veliko otvaranje, razgovarali smo sa Tamarom Gočmanac, menadžerkom za prodaju i marketing Viceroy Kopaonik hotela

TU: Da li imate neposredno iskustvo vezano za korona virus i pandemiju?                      TG: Imajući u vidu da je pandemija postavila nove uslove poslovanja koji su uticali na turizam, istakla bih da je pravi uspeh to što smo u Viceroy-u uspeli da proširimo naše investicije i realizujemo zacrtane planove za ovu godinu. Viceroy garancija higijene je oduvek prioritet brenda, ali smo je u ovim uslovima dodatno unapredili kako bismo gostima i zaposlenima obezbedili potpunu sigurnost. Što se mene tiče, trudim se da u svakom trenutku, onoliko koliko mogu, zaštitim sebe i ljude sa kojima sam u kontaktu.

TU: Kako je novonastala situacija uticala na vaš posao?                                                    TG: Naravno da su ove promene imale uticaja na našu svakodnevnu rutinu, ali smo se pokazali kao uigran tim, u kom međusobna podrška nije izostajala, posebno u trenucima kada se bližimo otvaranju. Raduje nas što ćemo uskoro dočekati naše prve goste i preneti im autentično iskustvo i intuitivnu uslugu koji su postali sinonim za Viceroy brend. To što sam postala deo Viceroy Kopaonik tima, dalo mi je vetar u leđa da se dodatno fokusiram i doprinesem našem poslovanju u ovom izazovnom periodu.

TU: Šta ste prvo promenili u vašem poslovanju?                                                                TG: Brzo smo se uigrali, ali je bilo potrebno da budemo oprezniji. Fleksibilni smo i spremni da prilagodimo način poslovanja regionalnim i lokalnim uslovima. Mi smo prvo i pre svega domaćini i naši gosti će uvek biti prioritet, zato smo usmereni ka tome da im obezbedimo jedinstveno i autentično iskustvo u hotelu Viceroy Kopaonik.

TU: Kakvo je vaše trenutno radno okruženje, da li radite od kuće ili iz kancelarije?          TG: Dok se pripremamo za otvaranje hotela nastojimo da radimo od kuće kad god nam to posao dozvoljava. Ovo je za mene predstavljalo veoma značajno iskustvo kada je u pitanju upoznavanje kolega u Beogradu i na Kopaoniku, ali i onih koji se nalaze u Americi i Velikoj Britaniji, kao i brenda čiji duh zajedničkim snagama nastojimo da donesemo na domaće tržište.

TU: Da li imate podršku nadležnih institucija i u čemu se ona sastoji?                              TG: Cenimo bilo koji vid pomoći nadležnih institucija, sa kojima ćemo nastaviti da negujemo profesionalne odnose. Viceroy Kopaonik blisko sarađuje sa Udruženjem  hotelijera i restoratera Srbije HORES, koji su i potvrdili naše mere kada je reč o čistoći i sigurnosti. Takođe, opština Raška nas je podržala, i čak 25 odsto naših novih kolega dolazi iz ove regije. Imamo i sjajnu saradnju sa Skijalištima Srbije, a nadamo se da ćemo je i dodatno razviti.

TU: Koji su vaši lični i planovi vaše kompanije za bližu budućnost i narednu sezonu? TG: Očekujemo da će otvaranje prvog Viceroy hotela u Evropi pozitivno uticati na turizam i podizanje ugostiteljskih standarda u našoj zemlji. Optimistični smo da će turisti, porodice ali i svi koji putuju poslom, nastaviti da traže gostoprimstvo vredno 5 zvezdica i iskustvo koje ostavlja uspomene za čitav život, a čvrsto verujemo da će svi budući gosti Viceroy Kopaonika, prepoznati ovaj rizort kao mesto koje im upravo to pruža, tokom cele godine.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
Hotel Grand
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -