-1.7 C
Belgrade
nedelja, novembar 24, 2024

Neophodna pravila za dostavu hrane

U ovom nesigurnom vremenu za ugostiteljstvo od velike važnosti je šta to potrošači traže i očekuju od hrane koju naruče, i šta je to što očekuju od restorana iz kog naručuju

Šta je to što potrošači očekuju od hrane koju naruče? Ovo pitanje je jako bitno, kako se ne bi razočarali, kako bi naručili hranu i sledećeg puta, a postoje i oni koji vole da znaju sve o tome šta jedu. Postoji nekoliko osnovnih pravilia koje svaki restoran, koji želi da se bavi dostavom, mora da ispoštuje. Ovakva pravila za restorane su neophodna bilo da se radi hrani koja se uzima za poneti, bilo da se naručuje za kućnu dostavu.

Konkurentnost

Na prvom mestu je svakako konkurentnost, odnosno svaki restoran mora biti spreman da svoje cene i kvalitet prilagodi tržištu.

Brzina dostave

Sa pandemijom je naručivanje hrane postalo svakodnevna navika, i naručena jela su danas su sve raznovrsnija i sofisticiranija. Takva jela podrazumevaju brzu dostavu, delom zbog kvaliteta namirnica, delom zbog potrošača koji u današnje vreme ne žele da čekaju naručenu hranu duže od 30 minuta, pa čak i manje. Dakle, brzina je od suštinske važnosti.

Jednostavno naručivanje

Jednostavno naručivanje je uvek velika prednost. Ukoliko obezbedite potrošaču da u samo nekoliko koraka naruči svoju omiljenu hranu, bilo aplikacijom, telefonom ili bilo nekim drugim servisom, vi ste pobednik. On ne samo da će ostati veran vama, već će vas i preporučiti prijateljima.

Realan prikaz proizvoda

Pobrinite se da fotografije hrane budu što vernije i verodostojnije, bez nepotrebnog ulepšavanja. Zapamtite, potrošač se uvek oslanja na fotografije. Ukoliko ispunite njegova očekivanja na početku, završili ste više od pola posla. Hrana se ipak prvo konzumira očima, potrošač mora da dobije to što je u meniju video. Osim toga, sve što se nalazi u jelu koje se naruči mora biti jasno naglašeno i deklarisano, kako bi potrošači bili upoznati sa sastavom.

 

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -