-1.7 C
Belgrade
nedelja, novembar 24, 2024

Mediteran najpoželjnija letnja destinacija

Mediteran tradicionalno privlači veliki broj turista svake godine u letnjem periodu, a takav je slučaj i u ovom post-pandemijskom vremenu

Svake godine Mediteran privlači otprilike trećinu svih svetskih turista, posebno kad je vreme letnjih godišnjih odmora, a takav trend je zabeležen i u 2021. godini. Mnoge zemlje koje u velikoj meri zavise od poseta turista ovih dana pojačano pokušavaju da skrenu pažnju na sebe raznim kampanjama i promotivnim aktivnostima. Koje su to trenutno najinteresantnije zemlje za turiste?

Grčka je pokrenula promotivnu kampanju pod imenom “All you want is Greece”, čiji je fokus na prirodnim lepote te zemlje, i na sigurnosti od koronavirusa. Ova promotivna kampanja je najveća u poslednjih nekoliko godina, i plan je da “nagovore” bar 15 milona turista da dođu u njihovu zemlju na odmor.

Hrvatska se vrlo rano i vrlo pozitivno izdvojila još u februaru kampanjom “Safe stay in Croatia”. Ova zemlja garantuje bezbednost i sigurnost svim turistima koji se odluče da dođu na odmor, imajući u vidu da su još tad implementirali nacionalne sigurnosne protokole u turizmu i ugostiteljstvu.

Turska je pokrenula kampanju sa porukom “Enjoy, I’m vaccinated” koja jasno govori turistima o činjenici da su svi turistički i ugostiteljski radnici vakcinisani, a i užurbano se vakciniše i ostalo stanovništvo Turske.

Španija je pokrenula promotivnu kampanju pod sloganom “You deserve Spain” i uglavnom je u digitalnom formatu, i sprovodi se na društvenim mrežama. Njihova kampanja ima za cilj ima da pokaže svetu o kakvoj se turističkoj velesili radi, i da je vreme da im se ponovo ukaže poverenje.

Francuska kao i uvek ležerno, njihova kampanja “What really matters” promoviše tipičnu finu francusku percepciju života i životni stil, naročito u ruralnim i retko naseljenim područjima, uz gastronomska uživanja.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -