2.2 C
Belgrade
petak, decembar 13, 2024

Vikend avio-aranžman u Boki

Svi znamo koliko je „Nevesta Jadrana“ privlačna leti, ali se često zaboravlja na turistički potencijal Boke, van sezone. S obzirom na saradnju koju imamo sa ovom izuzetnom destinacijom, jedan od osnivača redakcije TU magazina, Miroslav Mladenović pokrenuo je nedavno inicijativu da se za srpske turiste organizuje vikend avio-aranžman u Boki. Tim povodom razgovarali smo sa direktnim akterima ovog turističkog proizvoda, Mirkom Baukom iz Odeon World Travel-a, Dejanom Pižuricom ispred Air Montenegra i Dejanom Perićem iz Premium Spa Resort-a, Blue Kotor Bay

TU: Kako je došlo do toga da se turistima ponudi vikend avio-aranžman u Crnoj Gori?

MB: Naša odluka da putnicima ponudimo paket aranžman u vidu produženog vikenda u Crnoj Gori, doneta je pre svega na osnovu dobre saradnje sa određenim hotelima tokom prethodne letnje sezone. Situacija sa nastalom pandemijom nas je naterala da ponovo razmišljamo o putovanjima u regionu koji je bio poprilično zanemaren u poslednjih par godina. To se poklopilo sa željom hotelijera, ali i Air Montenegra da napravimo lep paket za produženi vikend, koji je obuhvatao avio-let, hotel i transfer. Svi zajedno smo formirali veoma povoljnu cenu i na taj način privukli putnike i podsetili ih na sve što Crna gora može da ponudi. U našoj ponudi su bili hoteli sa 5*, sa lepim spa centrima i dobrom uslugom i to se pokazalo kao pun pogodak.

DP: Činjenica je da je situacija sa pandemijom  uticala u velikoj meri na organizaciju putovanja, vikend aranžmani izdvojili su se kao pristupačniji. Dobru saradnju sa turističkim agencijama u Srbiji i hotelijerima iz Boke odlučili smo da unapredimo i budemo podrška u aktuelizaciji ponude tokom zimske sezone.

DP BKB: Svako putovanje vas nadograđuje, a putovanje kao koncept se ubrzano menja prouzrokovano pandemijom. Definisanje potreba i slušanje želja putnika nas je usmerilo na to da glavni akteri treba da zajedno rade da bi unapredili našu industriju i odazvali se potražnji.

TU: Da li ste zadovoljni odazivom putnika i rezultatima aranžmana?

MB: Zadovoljni smo odazivom putnika, a i reakcije su bile odlične. U razgovoru sa svim putnicima nakon putovanja, saznali smo da su bili prezadovoljni celom organizacijom, hotelima i uslugom. Svi su istakli da je ovo odlična opcija za kratki odmor i naglasili da je osoblje, od aviona do transfera i hotela bilo veoma ljubazno i pokazalo veliku naklonost prema nasim putnicima. Hoteli su se naročito potrudili da pored povoljne cene, svima daju još bolje i veće sobe od onih koje su uplatili.

DP: S obzirom na to da je ovo početak saradnje i otvaranje skoro pa novog tržista, verujemo da razvoj tek sledi i da će klijenti prepoznati potencijal koji Crna Gora kao destinacija pruža.

DP BKB: Pošto je ovo početak, naravno da jesmo. Iako je gost vremenski najduže sa nama u rezortu, svaki segment je podjednako bitan i svaka aktivnost koja unapredi celokupno iskustvo gosta je dobro za nas, ali pokazuje i korisnicima da idemo korak dalje i da pratimo i ispunjavamo želje. Činjenica je da čak i poznavaoci i zaljubljenici u primorje Crne Gore nisu upućeni u raznovrsnu i bogatu ponudu tokom jeseni i zime, i to je nešto što samo svi zajedno treba da promenimo i možemo da prenesemo gostima.

TU: Koji su vaši planovi za budućnost i da li bi ovakav aranžman mogao da uđe u redovnu ponudu?

MB: Svi ovi hoteli se nalaze u našoj redovnoj ponudi tokom letnje sezone, ali je naša namera da u saradnji sa Air Montenegrom i crnogorskim hotelijerima nastavimo uspešnu saradnju i van sezone, i da našim putnicima omogućimo ovakve kraće odmore tokom zimske i prolećne sezone.

DP: Ovo je projekat na kom ćemo definitivno raditi u narednom periodu sa partnerskim agencijama i hotelima. Cilj je razvoj tržišta i povećanje broja posetilaca, kao i povećanje raznovrsnosti ponude, čime će Crna Gora kao turistička destinacija postati prepoznatljiva klijentima u celom regionu i van sezone.

DP BKB: Naravno da nam je cilj popunjavanje kapaciteta, ali mnogo važnije je da pratimo i trendove industrije, te da radimo na tome da nam se gosti vraćaju zbog drugačijeg iskustva koje dobiju boravkom kod nas. Ovakav aranžman podseća na klasične turoperatorske ponude koje se vezuju za lowcost odmore, međutim gosti vide razliku od samog starta, jer dobijaju najbolje od svakog segmenta i praktično dobijaju personalizovan i dizajniran vikend. Ovakvo iskustvo je ključ današnjim putnicima, a naš pristup će svakako to pratiti.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -