16.2 C
Belgrade
ponedeljak, 26 septembra, 2022

Aleksandar Krasojević, generalni direktor Mövenpick Hotels & Resorts, Lalez Drač

Ljubav prema individualnom sportu, naravno uz neizbežne nindža kornjače i moćne rendžere, nadahnula je jednog dečaka da postane srpski karate šampion. Od dečje igre do crnog pojasa i zlatnih medalja, Aleksandar Krasojević je došao naizgled brzo i lako, a onda je kada to verovatno niko nije očekivao, izabrao nešto sasvim drugačije – karijeru u hotelijerstvu. I opet, kao u igrici ili kao u „američkom snu“, počeo je od osnovne pozicije bell boy-a u hotelu Crowne Plaza Beograd, da bi odlaskom na rad u Vašington, preko hotela DoubleTree by Hilton i povratka na posao u regionu, postao deo top menadžmenta tima hotela Huma Kotor Bay, a kasnije i hotela Gorski na Kopaoniku. I taman kad pomislite da nema dalje, Aleksandar prihvata novi izazov i odlazi u Albaniju na poziciju generalnog direktora u jednom od najprestižnijih svetskih hotelskih lanaca u sklopu AccorHotels grupacije. Nakon našeg kratkog razgovora, siguran sam da je i ovo samo jedna od stepenica na putu Aleksandra Krasojevića, jer kada ste mladi lav poput njega, samo je nebo granica

TU: Mnogi mladi lavovi imaju idole. Koju ličnost bi okarakterisali kao vaš poslovni uzor?
AK: Tokom ranih početaka, moj poslovni uzor svakako je bio moj otac koji je ceo svoj život posvetio turizmu, ali sa akcentom na poslovanje turističkih agencija. Uz njega sam zavoleo komunikaciju sa gostima, putovanja, ali i specifičnu dinamiku posla koja je prisutna na dnevnom nivou. Već tokom školskih dana u gimnaziji odlučio sam da pratim njegove korake, ali tokom studentskih dana ipak biram usmerenje kao hotelskoj industriji. Ne bih individualno izdvojio nikoga kao svoj poslovni uzor, međutim imao sam sreću da kroz karijeru radim sa odličnim menadžerima i mentorima koji su pratili moj razvoj i davali podršku, što mi je svakako pomoglo u daljem napredovanju.

TU: Kako izgleda vaš radni dan u ovim novim uslovima?
AK: Celokupna industrija, kao i tržište nalazi se u potpuno novoj situaciji koja zahteva konstante promene i prilagođavanje. S tim u vezi, stavljam akcenat na obuku, treninge i motivaciju kadrova koji su svakako nosioci servisa i ključni faktor zadovoljstva gostiju koji borave u našim hotelima. Prateći restriktivne mere ulaska u državu, prave se nove strategije prodaje koja se usmerava ka novim tržištima sa kojih gosti mogu neometano da putuju, i to je jedan od glavnih fokusa na koje obraćam posebnu pažnju sa svojim timom prodaje.

TU: A šta je za vas pravi odmor?
AK: Definicija pravog odmora za mene je svakako ili egzotična daleka destinacija ili city break odmor sa mojoj verenicom Marijom, gde na pravi način uspevam da obnovim energiju za sve nove poslovne izazove i dnevne rutine koje me čekaju po povratku.

TU: Koja je vaša formula uspeha?
AK: Sigurno da postoji više formula za uspeh, međutim moja je bila istrajnost u svemu što radim, konstantno preispitivanje svojih poslovnih rezultata i odluka u smislu da li nešto može više, bolje i efikasnije. Takođe sposobnost da od pozitivnih primera iz struke naučim kako treba, a od negativnih kako ne treba, i to sve brzo implementiram u svoj način rada.

TU: Šta je to što, po vama, razlikuje mlađu od starijih generacija poslovnih ljudi?
AK: Nažalost, primećujem trend manjka zainteresovanosti i inicijative kod mlađih poslovnih ljudi, kao i očekivanja da će uspeh doći preko noći. Takav mentalitet svakako da nije pozitivan na globalnom nivou, a mnogo je manje izražen kod starijih generacija.

TU: Šta biste poručili kao savet mladim lavovima koji tek dolaze?
AK: Moja poruka nadolazećim mladim lavovima bila bi da nikada ne odustaju od svojih ciljeva, da padove dožive kao lekcije, a ne kao poraze, kao i da uspone prihvate „sa obe noge na zemlji“, a ne visoko u oblacima.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -